Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل اشتباهی و اجرای طرح پل سنجان اراک با نقشه فعلی اشتباه است عناوین اصلی دو روزنامه وقایع استان و نوید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ صفحه اول روزنامه ها و هفته ناهه های امروز( سه شنبه ۲۲ مرداد) در استان مرکزی به شرح زیر است.

 

وقایع استان: پل اشتباهی

 

 

 

نوید:‌ اجرای طرح پل سنجان اراک با نقشه فعلی اشتباه است

 

 

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه، ۱۸ فصل نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار عید سعید قربان خبرگزاری شبستان شبستان یزد اصفهان عرفه روزنامه ها هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی از تدوین ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام ماشاءالله عبدلی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تدوین 710 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان مرکزی، اظهار داشت: هفته عقیدتی از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت برگزار می‌شود، اما طبق روزشمار برنامه‌های پیش‌بینی شده از شنبه هشتم اردیبهشت با شعار شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی آغاز می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های روز یکشنبه با شعار شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان، روز دوشنبه با شعار شهید مطهری، کتب انقلاب و بسیج، روزسه شنبه با شعار مشق مطهر، شهید مطهری، پژوهش و تولید علم، روز چهارشنبه با شعار همایش مطهر، شهید مطهری، قرآن، عترت و ولایت، پنج‌شنبه با شعار شهید مطهری، شهدا و ولایت‌مداری و جمعه با شعار شهید مطهری، معنویت، مهدویت و قدس شریف برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: نواختن زنگ قرآن در 25 مدرسه با حضور روحانی در مدارس سراسر کشور و استان با محوریت فلسطین و تبیین دستاوردهای انقلاب، جایگاه معلم و فرهنگیان در هدایت جامعه، انسان‌سازی و تربیت نسل انقلابی و تجلیل از معلمان نمونه برگزار می‌شود.

عبدلی بیان کرد: اعزام 40 نفر از معلمان برتر و بسیجی استان جهت دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به قصد دیدار از نمایشگاه هوا و فضا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با ائمه جمعه استان، دیدار با نمایندگان ولی فقیه و جمعی از فرهنگیان و مربیان، دیدار با اساتید بسیجی و صالحین، ارائه گزارش از حرکت فعالیت‌های سیاسی و تربیتی، برگزاری محافل انس با قرآن، حضور در گلزار شهدای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غیره ازجمله‌ برنامه‌های شاخص هفته عقدیتی سیاسی سپاه و بسیج در استان مرکزی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری، عنوان کرد: شهید مطهری، انسانی مخاطب‌شناس و دشمن‌شناس بود و همواره در طول زندگی خود به این مهم توجه کرده و آن را به دیگران توصیه می‌کرد، سپاه در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه تبیین سبک زندگی بزرگان باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد، گفت: سال‌هاست برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود و برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد تدارک دیده شده و انتظار ما این است برنامه‌ها بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی در این نشست با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه علم و دانش آموزی، اظهار داشت: نزدیک به 40 هزار شهید کشور معلم و دانش‌آموز هستند که از این تعداد 1200 شهید به استان مرکزی تعلق دارد و تقریباً  20 درصد شهدا معلم و دانش‌آموز هستند.

وی  با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته عقدیتی سیاسی سپاه و بسیج استان مرکزی عنوان کرد: اعزام معلمان نمونه و بسیجی به دیدار مقام معظم رهبری، اعزام 400 نفر به اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از نمایشگاه هوا و فضا در تهران، انتخاب تجلیل از 10 معلم ماندگار، برگزاری همایش معلمان بسیجی، تجلیل از معلمان جهادگر در تیم پیشرفت مدرسه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی