Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف از تلفات و خسارات سنگین سیل در کشورهای هند، چین و میانمار با دولت ها و ملت‌های این کشورها و خانواده‌های مصیبت زده ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدعباس موسوی»، سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از تلفات و خسارات سنگین سیل در کشورهای هند، چین و میانمار با دولت ها و ملت‌های این کشورها و خانواده‌های مصیبت زده ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وقوع سیل و رانش زمین اواخر هفته گذشته در جنوب و جنوب شرق آسیا موجب کشته شدن دست کم ۱۰۰ تن در سه ایالت کارناتاکا، ماهاراشترا و کرالا هند، ۴۷ کشته در شمال و غرب میانمار و ۸ کشته در شی آن چین شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روز خبرنگار عید سعید قربان مراسم دعای عرفه اوقات فراغت خبرگزاری شبستان روزنامه سخنگو سخنگوی وزارت خارجه میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد

اسلام بارانی   اظهارکرد: پدیده فرسایش خندقی یا همان گروگروها علاوه بر خسارات گسترده بر روستاها گربیانگیر خطوط برق نیز شده است.

وی بیان کرد: هر ساله با وجود بارش های سیل آسا متاسفانه خسارات جبران ناپذیری متحمل شرکت توزیع برق می‌شود که این امر موجب بروز خاموشی‌های گسترده‌ای در منطقه می‌شود.

مدیر اداره برق بخش پلان چابهار گفت: امیدواریم با تدبیر مسوولان ترتیبی اتخاذ شود تا شاهد حداقل خسارت در حوزه برق باشیم زیرا اگر جلوی پیشروی پدیده گروگ ها گرفته نشود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تخریب تمام خطوط برق در دشتیاری خواهیم بود که عملا امکان ساخت شبکه جدید به راحتی میسر نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی (فیلم)
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد