Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر هنرمند دبیر فدراسیون بولینگ ، بیلیارد ،و بولس در مجمع انتخابات هیات گیلان راه اندزی پایگاه قهرمانی را لازمه توسعه هدفمند ورزش برشمرد و گفت :از اتفاقات بسایر خوبی که در 4 سال آینده برای ورزش گیلان بوقوع خواهدپیوست تاسیس پایگاه قهرمانی با قابلیت بهبود و ارتقای کارکرد هیات و موفقیت های آن در دو زمینه قهرمان پروری و استعدادیابی می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روند موفقیت های هیات گیلان را در 8 سال گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود:در بیلیارد گیلان آنقدر توان وجود دارد که همپای رشته هایی چون شمشیربازی ورشته های دیگر حرکت کند و در این راه فدراسیون از هیچ کمکی دریغ نخواهد ورزید.   نایب رییس فدراسیون بولینگ ،بیلیارد وبولس وجود تیم مدیریتی قوی و کسب رای بسیار قاطع را لازمه جنب و جوش بیشتر و کسب موفقیت های درخشان تر دانست و خاطر نشان کرد : بدون تردید هیات با پایه ریزی و بستر سازی مناسب توان آن را داردکه در 4 سال آینده دستاوردهای بسیاردرخشان تری از آوردگاههای بین المللی نصیب گیلان کند .   مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان هم در این مجمع انتخاباتی از عملکرد هیات ابراز خوشنودی کرد و گفت :برآیند این کارکرد خوب و ارزشمند هیات می تواند در 4 سال آینده اتفاقات بهتری را برای ورزش گیلان رقم بزند .   بخشی ایجاد جو همگرایی را لازمه جلوگیری از پراکندگی های گاه به گاه در کارکرد هیات ذکر کرد وگفت : هیات بولینگ این توانایی را داردکه با نشست های تخصصی برای اهداف بلند خود و ورزش استان تدابیر لازمه را بخرج دهد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان انتخابات مدیر کل ورزش و جوانان استان برنا بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزبوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی که به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش وجوانان در حال تدوین است گفت:با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود:هیات ورزش دانش اموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به هیات خواهدداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و افزود:با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

علی موحدی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد