Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:54:35 GMT

اخبار کوتاه سه‌شنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۶۰۰

اخبار کوتاه سه‌شنبه گلستان

ملاح جانشین مدیریت حج و زیارت گلستان از فوت احمد جان کتوکی یکی از زائران گلستانی اهل شهرستان بندرترکمن در منا خبر داد و گفت این زائر ۶۶ ساله با رضایت خانواده در مکه دفن خواهد شد.

**

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از برگزاری جشن اهدای جهیزیه به ۴۱ زوج سیل زده شهرستان آق قلا به همت بنیاد احسان و با مشارکت گروه های جهادی همکار و شبکه جوانان رضوی خبر داد و گفت : تاکنون ۱۲ هزار قلم لوازم خانگی و هزار راس دام سبک توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین سیل زدگان گلستانی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

تعدادی از والدین دانش آموزان گلستانی در گفت و گو با ایرنا از هزینه بالای پایگاه های انتخاب رشته وابسته به آموزش و پرورش گلایه کردند.

**

مسابقه قایقرانی از میانکاله تا ساحل دریای بندرگز به مناسبت ۲۱ مرداد روز جهانی دریای خزر در سه ماده کایاک مردان و زنان و کانو مردان برگزار شد که در رشته کایاک محمدامین کر و فاطمه طبسی و در کانو عارف مجللی به مقام های اول دست یافتند.

**

استاندار در جلسه تنظیم بازار گلستان قیمت مصوب مرغ را  ١٢ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و افزود :با گرانفروشان در مرغداری‌ها و یا بازار برخورد قانونی می‌شود.

 پیش از این قبلی مرغ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود .

**

قدمنان فرماندار کردکوی گفت که این شهرستان با جذب ۹۲۰ میلیارد ریال، رتبه نخست استان در جذب اعتبارات پرداخت شده به سیل زدگان را کسب کرد.

**

کارگاه آموزشی مهارت قصه گویی ویژه مادران و کودکان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

تاثیر قصه گویی بر رشد خلاقیت مهارت کلامی کودکان و آشنایی مادران با شیوه های قصه گویی و همچنین ایجاد ارتباط مثبت بین مادر و کودک از اهداف برپایی این کارگاه اعلام شد.

** 

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های تشکل‌های مردم نهاد استان گلستان در ناهارخوران گرگان در حال برگزاری است.

این نمایشگاه که با هدف معرفی دستاورد تشکل های دستگاه های اجرایی برگزار شده تا فردا چهارشنبه برپا است.


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش خانواده سیل مردان و زنان والدین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه