Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:36:46 GMT

زمان دقیق آغاز لیگ نوزدهم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۸۹۱

زمان دقیق آغاز لیگ نوزدهم مشخص شد

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر از روز ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان لیگ فوتبال، حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: در آخرین جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال و با حضور مهدی تاج؛ رئیس فدراسیون برگزار کردیم وضعیت ورزشگاه‌های حاضر در لیگ برتر مورد بررسی نهایی قرار گرفت و در نهایت تصمیم بر این شد که  نوزدهمین دوره لیگ برتر( جام خلیج فارس) فصل ۹۹- ۹۸ از روز ۳۱ مرداد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نخست مسابقات در روزهای ۳۱ مراد و اول شهریور برگزار می‌شود.

او افزود: برخی از باشگاه‌ها که ورزشگاه‌های‌شان هنوز آمادگی برگزاری مسابقات را ندارند و الزامات ایمنی و امنیتی مورد نظر در آن‌ها به طور کامل اجرایی نشده مسابقات‌شان در شهر یا استان بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ نوزدهم ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال

سید مجید رضایی، عضو کمیته فنی لیگ فوتبالیست دانش‌آموزی هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در این لیگ ربات‌های فوتبالیست دانش آموزی در ۲ سطح لاگ ویت (سنگین وزن) و اپن ویت (با وزن آزاد) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: ربات‌ها در لیگ لاگ ویت با استفاده از سنسور‌های IR باید تیکی که دارای فرستنده IR هستند را شناسایی کرده و به سمت آن حرکت کنند و همانند یک بازی واقعی فوتبال توپ را به گل برسانند.

عضو کمیته فنی لیگ فوتبالیست دانش‌آموزی هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تصریح کرد: ربات‌ها در لیگ لایت ویت باید با استفاده از پردازش تصویر و دوربین‌هایی که پردازش تصویر آن‌ها انجام می‌شود توپ نارنجی رنگ را به گل برسانند.

رضایی ادامه داد: این لیگ مثل فوتبال واقعی دارای ۱۱ بازیکن نیست، بلکه هر تیم دو ربات دارد و در هر راین ۴ ربات زمین داریم، در کنار همین لیگ بخشی به نام سوپروین داریم که هر ۵ تیم یک تیم می‌شوند و هر تیم می‌تواند ۵ ربات را داخل زمین بیاورد که در مجموع ۱۰ ربات را داخل زمین خواهیم داشت.

وی گفت: از آنجایی که هدف مسابقات ربوکاپ این است که در سال ۲۰۳۰ ربات‌ها بتوانند با یکدیگر فوتبال بازی کنند؛ بنابراین این لیگ نمای کوچک شده بازی فوتبال به صورت رباتیک خواهد بود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود