Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله روحانی منش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح عید تا عید آزادی زندانیان غیرعمد از عید قربان تا عید غدیر اجرا می شود، گفت: مردم استان همدان و خیرین نیکوکار با مشارکت در راستای اجرای طرح کمک به آزادی زندانیان غیرعمد بدهکاران مالی در آزادی این افراد حضور گسترده ای داشته اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: نتیجه این مشارکت تاکنون منجر به آزادی ۱۳ زندانی نیازمند بدهکار مالی شده است و تعداد ۱۷ زندانی دیگر که توان و تمکن پرداخت بدهی خود را ندارند تا عید غدیر خم آزاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع در طرح عید تا عید آزادی زندانیان غیرعمد در استان همدان ۳۰ نفر آزاد خواهد شد و این طرح تا عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

روحانی منش از مردم و هم استانی های نوعدوست دعوت کرد در امر خداپسندانه آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: مردم می توانند مبلغ نذورات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد به حساب های ستاد دیه استان همدان واریز و در این امر خداپسندانه ثواب خیر، نیت و مال خود را داشته باشند.

وی همچنین از آزادی ۲۷۶ زندانی جرایم غیر عمد در استان همدان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بدهی این افراد ۲۴ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ستاد دیه ردیف بودجه‌ای ندارد و با کمک مردم و از تسهیلات بانکی مدیریت می‌شود، گفت: طی سال های ۹۲ تا ۹۶ یک‌هزار و ۳۱۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان همدان آزاد شده اند.

کد خبر 4690546

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه همدان آزادی زندانیان روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان