Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون طرح و برنامه و رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پیامی تاکید کرد: یکی از مهمترین شاخه حکمرانی خوب، بهره مندی و استفاده از ذینفعان در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی هاست و تشکل ها بهترین نقش را در این راستا می توانند ایفا کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شاتا، زرندی در این پیام تصریح کرده است: باید به یک باور جمعی به نقش و اهمیت تشکل ها برسیم و آن را نهادینه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگر این پیام آورده است: تشکل های صنعتی و معدنی بدلیل سهم بالای بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد ایران از نقش بی بدیلی برخوردارند و می توانند حلقه واسط بین بنگاهها و دولت باشند.
زرندی در این پیام تاکید کرده است: تشکلها بواسطه احاطه و اشراف در رشته فعالیت های متعدد در اقتصاد کشور ،نقش اصلی را در رشد و پیشرفت اقتصادی برعهده دارند.
رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پیام خود تصریح کرد : تجربه جهانی نیز نشان می دهد که برنامه های توسعه پایدار، از طریق برنامه هایی اثر بخش خواهد بود که نیازهای ملی را از طریق مشارکتهای مردمی پاسخ دهد و یکی از عوامل مهم موثر بر ارتقا بهره وری و گسترش مشارکت های مردمی در فعالیت های اقتصادی در قالب تشکلهای منسجم میسر خواهد شد.
زرندی در بخش دیگری از این پیام آورده است: ضرورت تشکل گرایی خصوصا در بخش اقتصادی کشور، اجتناب ناپذیر است و در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر این باوریم که می توان امور مهمی را به آنان واگذار کرد و در سال جاری این اتفاق روی خواهد داد.
معاون طرح و برنامه رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پایان پیام خود تاکید کرده است: بلوغ تشکلها و رفع آسیبها و نواقص کارکردی آنها، موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و از طرفی ارتقای جایگاه تشکلها در ساختار اقتصادی کشور میبایست در سر لوحه برنامهها و اقدامات دولت و دستگاههای دولتی قرار گیرد تا تشکلها به موقعیت واقعی و حقیقی خود ارتقاء یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حکمرانی خوب ذینفعان تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره‌مند هستند.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، محمد اسماعیل کاملی با اشاره به خدماتی که سازمان بیمه سلامت به بیماران SMA ارائه می‌دهد، اظهار کرد: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، در صورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص پوشش دارویی این بیماران افزود: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌شوند.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE۱, SMA TYPE۲, SMA TYPE۳ از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تأیید در کمیته‌های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره‌مند شوند.

کاملی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذی‌صلاح خواهد بود.

کد خبر 739654

دیگر خبرها

  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است
  • افزایش بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی
  • بالابردن بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی