Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@14:07:10 GMT

تپلی سینما با سری شکسته+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۳۶۷

به گزارش پارس نیوز، 

محمدحسین بلوکات متولد ۸۶/۱۰/۲۰ در تهران بازیگر خردسال سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی کلاس سوم دبستان می باشد و بازیگری را از سن ۴ سالگی با مراسم آئینی سنتی تعزیه شروع کرد و بعد با راهنمایی و پیگیری پدر و مادرش در آموزشگاه بازیگری ثبت نام کرد و به این ترتیب وارد عرصه بازیگری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین همزمان چند کار تئاتر هم انجام داده است و و در ۲ جشنواره آموزشگاه بازیگری مقام اول رو به دست آورده است و همچنین در نمایش سوگ یاس(پردیس تئاتر تهران) در کنار استاد آتش تقی پور کسب تجربه کرد. وی با فیلم سینمایی شکلاتی در جشنواره کودک حضور داشت.

محمدحسین نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در برنامه اون یکی ها به کارگردانی علی مختارزاده بازی کرده است.

از مهم‌ترین آثار بلوکات می‌توان به بازیگری در سریال چرخ و فلک، فیلم ما خیلی باحالیم و شکلاتی و سریال حکایت‌های کمال اشاره کرد

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون ایران پدر تئاتر فیلم سینمایی تلویزیون بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صادقی شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه‌ای شهرستان محلات با اشاره به برگزاری جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: فراخوان جشنواره به ۸ استان همدان، اصفهان، تهران، قم، کرمانشاه، کردستان، لرستان و مرکزی ارسال شده که ۱۰ گروه در بخش مسابقه، ۲ گروه ویژه در بخش ایثار و شهادت و ۲ گروه در بخش جنبی حضور خواهند داشت.

وی افزود: هنرمندان در ۲ روز در سه نقطه شهرستان از جمله بوستان سرچشمه، بوستان سلامت محلات و در یک نقطه از نیم‌ور به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات با اشاره به اجرای حدود ۸۰ نمایش در این جشنواره گفت: در این جشنواره میزبان حدود ۱۲۰ هنرمند هستیم و باید اذعان داشت که جشنواره تئاتر خیابانی محلات، نخستین جشنواره هنری است که به صورت منطقه‌ای و به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی گفت: امید است با برگزاری دومین جشنواره، این جشنواره سال آینده به شکل ملی برگزار شود.

صادقی با اشاره به حضور ۴ گروه نمایشی از محلات در اولین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی این شهرستان، افزود: تا کنون ۴ گروه نمایشی از محلات برای مشارکت در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم افزایش پیدا کند.

وی افزود: هدف از برگزاری ایجاد شور و نشاط و پویایی هنر تئاتر است و موجب ایجاد انگیزه برای هنرمندان شهرستان محلات خواهد شد تا وارد این عرصه شوند.

صادقی تصریح کرد: رساندن پیام در زمینه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی به مردم در قالب تئاتر، گسترش حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی از دیگر اهداف این جشنواره است.

کد خبر 6081511

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد