Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، نشست هماهنگی برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان لرستان دوشنبه، بیست و یکم مرداد در خرم‌آباد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، برگزار شد، زمان و نحوه برگزاری این دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه مقرر شد، این دوره با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان، اواخر مردادماه امسال طی دو روز در قالب کارگاه‌های آموزشی، برگزار شود.

یادآور می‌شود، در قالب دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان لرستان کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های حقوقی، مالیاتی، تبلیغات و رسانه، شیوه‌های جذب مخاطب و مدیریت مؤسسات قرآنی با بهره‌گیری از اساتید برجسته استان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیت های قرآنی دوره توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی ارشاد و تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر