Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کشتی گیران مازندرانی برای کسب یک طلا و یک برنز، امروز در رقابتهای جهانی به روی تشک می روند.
به گزارش خبرگزاری آریا، رقابت های كشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از دیروز در استونی آغاز شد که در پنج وزن نخست این رقابتها ، 4 کشتی گیر مازندرانی به روی تشک رفتند که عباس فروتن به دیدار فینال راه یافت و  محمدصادق فیروزپور راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 97 كیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رحمان روسیدانمو از چین را مغلوب كرد. وی در دور سوم و در مرحله یك چهارم نهایی مقابل یاروسلاو اسلاویكوسكی از بلاروس با نتیجه 13 بر 2 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فروتن در این مرحله با نتیجه 4 بر 2 از سد فیض اله آكتورك از تركیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار یونگر باستیدا پومارس از کوبا است. فروتن برای تکرار طلای سال قبل خود، امروز به روی تشک می رود.
در وزن 70 كیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر سیمون ووتكوفسكی از لهستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل سنجر دوسجانوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر یك پیروز شد. فیروز پور در دور بعد و در مرحله یك چهارم نهایی آرمان آندراسیان از ارمنستان را با نتیجه 2 بر یك شكست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل واسیلی دیاكون از مولداوی در یك كشتی نزدیك با نتیجه 5 بر 5 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 57 كیلوگرم امیر پرسته در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر برایدن تود از كانادا را مغلوب كرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 7 مغلوب آدیلان عسكراف از قزاقستان شد و با توجه به باخت این کشتی گیر ؛ پرسته از دور رقابتها کنار حذف شد.
در وزن 79 كیلوگرم عبداله شیخ اعظمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 5 مغلوب فاتح بنفردجلاه از الجزایر شد و با توجه به باخت این کشتی گیر ؛ شیخ اعظمی هم از دور رقابتها کنار رفت.
قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان هم دیروز برگزار شد و دو کشتی گیر مازندرانی، حریفان خود را شناختند.
در وزن 74 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با داوود علیزالاف از بلاروس می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم با برنده کشتی میان نمایندگان آمریکا و روسیه مبارزه خواهد کرد.
در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با هوانس ماقاکیان از ارمنستان سرشاخ می شود. وی در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان کره جنوبی و مصر می رود. در این وزن 18 کشتی گیر شرکت کرده اند.
مسابقات اوزان فوق، از ظهر امروز سه شنبه در شهر تالین استونی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طلا برنز کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو