Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@05:34:20 GMT

واکنش صالحی امیری به شایعه جانشینی تاج!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۱۳۴

واکنش صالحی امیری به شایعه جانشینی تاج!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریاست فدراسیون فوتبال یکی از مهمترین پست های ایران است. رئیس این فدراسیون حتی بیشتر از وزراء در کانون توجهات قرار دارد. کمتر از یکسال دیگر انتخابات این فدراسیون برگزار می شود و از همین حالا شایعاتی درباره حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در راس فوتبال شنیده می شود. او اما در واکنش به این خبر می گوید: «فرض را بر این بگذارید که ما همین جا هستیم و کارهایمان را به اتمام می رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قطعا در هیچ فدراسیونی نخواهم بود و تلاشم این است که از جامعه بزرگ ورزش حمایت کنم و هیچ انگیزه ای برای حضور در هیچ فدراسیونی ندارم.»

252 251

کد خبر 1289065

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رضا صالحی امیری باشگاه استقلال عید قربان ایالات متحده آمریکا آندره استراماچونی خلیج فارس لیگ برتر نوزدهم بازار مسکن تهران مسکن کاریکاتور قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شایعه بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.

در روز‌هایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است. 

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او به برنا گفت:

چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

همچنین یک منبع معتبر در باشگاه پرسپولیس در پاسخ به شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با علی دایی، تاکید کرد:

انتشار این اخبار فقط برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس است. می‌خواهند قبل از بازی‌های مهم ما تمرکز پرسپولیس و اوسمار را بهم بزنند، اما ما وارد این بازی‌ها نمی‌شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون