Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مرتضی بانک در این حکم آورده است:

جناب آقای محمدرضا عبدالرحیمی

به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو»منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به شرایط اقتصادی کشور و موقعیت حساس منطقه آزاد ماکو از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن ساماندهی امور سازمان منطقه آزاد ماکو و انجام هماهنگی‌های لازم به منظور تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و در راستای افزایش تعامل با کشورهای همسایه به منظور بهره مندی از ظرفیت های بالقوه موجود، برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید ، صادرات و سرمایه گذاری داخلی و خارجی و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، حمایت از صنایع داخلی به منظور افزایش تولید در راستای حمایت از کالای ایرانی و ارتقای سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضای محترم هیات مدیره سازمان در انجام بهینه امور نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

«محمدرضا عبدالرحیمی» دارای مدرک دکتری مدیریت، گرایش کارآفرینی است.
وی تالیف و ترجمه متعدد در حوزه های مختلف از جمله موضوعات مرتبط به حمل و نقل هوایی، مدیریت راهبردی، برنامه ریزی و موارد مرتبط به حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در کارنامه علمی خود دارد.
از مهمترین سوابق کاری محمدرضا عبدالرحیمی می توان به، معاون مدیرکل بین الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور، رییس کمیته نظام جامع مدیریت عملکرد و بهره وری شرکت فرودگا های کشور، عضو اصلی کمیته دائمی اقتصادی اتحادیه، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد، مدیر دفتر برنامه ریزی، بودجه و سرمایه گذاری و سرپرست معاونت برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.

پیش از وی، غلامرضا سلیمانی مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد ماکو را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد ماکو مرتضی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو