Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:32:54 GMT

سرکوب به 14 شهر می رود!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۲۱۹

سرکوب به 14 شهر می رود!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با دور تازه اکران فیلم سینمایی «سرکوب» نمایش این فیلم در بیش از  ۱۶ سینما و در ۱۴ شهر آغاز شد.

بر اساس برنامه ریزی شرکت رسانه فیلمسازان مولود نمایش فیلم «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در شهرهای کرمان، شاهین شهر، شیراز، بجنورد، پردیس، جهرم، همدان، اصفهان، زنجان، اندیمشک، ساری، رشت، تبریز، هشتگرد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه و رویا افشار با حضور جمشید هاشم پور، بازیگران خردسال: آرتین گلچین و عسل قرایی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

عوامل فیلم عبارتند از نویـسنده و کارگردان: رضـاگـوران، مدیرفیلمبرداری: علی تبـریـزی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه: سیـد مهدی موسوی، آهنگساز: آرش گـوران، خواننده: علیرضا قربـانی، شعر: هوشنگ ابتـهاج، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، صداگذار: علی علویان، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، گریم: عباس عباسی، سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی، فضای مجازی: آرین امیرخان و تهیه کننده: حبیب اسماعیلی.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما سرکوب الهام کردا رضا گوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد

آفتاب‌‌نیوز :

واکنش مهدی کوشکی به خبر بیماری ترانه علیدوستی به شدت سر و صدا به پا کرده است.

استوری مهدی کوشکی از این جهت مورد توجه قرار گرفت که سال گذشته این بازیگر به همراه حبیب رضایی از ترانه علیدوستی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده بود. ماجرای این شکایت به حمایت ترانه علیدوستی از پویش می‌تو بازمی‌گردد. در می‌تو نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت