Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:49:37 GMT

۲۲۱۳ بانوی بروجردی تحت پوشش بیمه زنان خانه دار هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۲۲۸

۲۲۱۳ بانوی بروجردی تحت پوشش بیمه زنان خانه دار هستند

قدرت اله سعادتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از خدمات ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، بیمه برای بانوان خانه دار است که از ابتدای آغاز این طرح تاکنون بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: در شهرستان بروجرد تاکنون ۲ هزار و ۲۱۳ نفر از بانوان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند و هر ماه طبق نرخ مصوب شده ۱۲ درصد مبلغ ۱۸۰ هزار تومان و ۱۸ درصد مبلغ ۲۵۰ هزار تومان واریز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس تامین اجتماعی بروجرد بیان کرد: این مبلغ تنها برای حق بیمه است و برای استفاده از خدمات درمانی علاوه بر مبلغ واریز شده باید ۴۴ هزار دیگر واریز کنند تا از خدمات درمانی این بیمه استفاده نمایند.
سعادتی با اشاره به شرایط سنی برای بیمه زنان خانه دار اضافه کرد: زنان خانه‌ دار از ۱۸ تا ۵۰ سالگی می توانند برای قرار گرفتن تحت پوشش این بیمه اقدام کنند و در ۴۵ سالگی با ۳۰ سال سابقه و ۵۵ سالگی با ۲۰ سال سابقه می توانند درخواست بازنشستگی بدهند.
وی با اشاره به بیمه قالیبافی در بروجرد ادامه داد: بیمه قالیبافی برای افرادی است که فعالیت دارند و شغل آنها قالیبافی است که در اجرای این طرح با واریز حق بیمه، بعد از سالها از خدمات لازم بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: هم اکنون ۸۸۵ نفر در بروجرد تحت پوشش بیمه قالیبافی قرار دارند و بیمه افرادی که شغل آنها قالیبافی نیست قطع شده چرا که متاسفانه برخی از افراد تنها از مزایای این طرح استفاده می کنند و افراد غیر فعال شناسایی و بیمه آنها قطع می شود.
سعادتی یادآور شد: ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بازنشستگی تامین اجتماعی زنان خانه دار سازمان تامین اجتماعی بیمه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت