Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@07:51:12 GMT

سارقان بانک رباط کریم در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۴۲۱

سارقان بانک رباط کریم در دام پلیس

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۷ سارق یکی از بانک‌های شهرستان رباط کریم خبر داد. تاریخ انتشار: 10:40 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۲۵۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "محسن خانچرلی"گفت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز یک شنبه ۱۳ مرداد یکی از شعب بانکی در شهرستان رباط کریم، توسط ۴ جوان مورد سرقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شعبه بانک، بدون توجه به هشدار‌ها و پیگیری‌های مکرر پلیس، فاقد نگهبان حفاظتی بود، افزود: سارقان با تهدید کارمندان بانک، اقدام به سرقت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد کرده و مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان را به چند حساب انتقال داده و سریعا از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس، با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی عامل اصلی سرقت از بانک شده و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت از بانک با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات گسترده پلیس در این زمینه، گفت: ماموران انتظامی در عملیات‌هایی جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری تمامی سارقان شدند.

سردار خانچرلی ادامه داد: هر ۷ سارق در بازجویی‌های تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف و اذعان کردند با همدستی یکدیگر نقشه سرقت از بانک را در ۳ ماه کشیده بودند و آن را به مرحله اجرا گذاشتند.

گفتنی است؛ سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت میزان بانک سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!