Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@01:07:55 GMT

هلاکت سرکرده داعش در ادلب

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۵۱۹

گروه تروریستی "هیئت تحریر الشام" از هلاکت سرکرده داعش در استان ادلب سوریه خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، گروه تروریستی "هیئت تحریر الشام" (النصره سابق) اعلام کرد که نیروهای این گروه "والی داعش" در ادلب را به هلاکت رساندند.

این گروه با انتشار پیامی در تلگرام اعلام کرد که در جریان درگیری یک تیم امنیتی وابسته به هیئت تحریر الشام با عناصر داعش، دو تن از سرکرده‌های این گروه هنگام عملیات ورود به منزلی در اطراف شهر سلقین واقع در مرز سوریه و ترکیه در غرب ادلب که گروهک‌های زیرزمینی وابسته به داعش در آنجا حضور داشتند، کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، یکی از افراد کشته شده "والی داعش" در ادلب است.

شهر و استان ادلب در شمال غرب سوریه هم مرز با ترکیه از مارس ۲۰۱۵ به اشغال تروریست‌ها درآمده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوریه داعش ادلب سرکرده داعش هلاکت عید قربان دعای عرفه درگیری محمودآباد صحرای عرفات معامله قرن منصور هادی حجت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اردوی فرهنگی، تربیتی یک روزه از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

مسئول عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه اعضای وابسته به عنوان گنجینه‌هایی باارزش و مشاورانی کارآزموده، نماد خدمت خالصانه به مردم و کشور هستند. گفت: اعضای وابسته در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به کشورمان گذرانده و برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه، مجاهدانه تلاش کرده اند که استفاده از تجربه آنها ثروت ماندگاری برای آیندگان و سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه با بیان اینکه اعضای وابسته‌ی انتظامی به خاطر تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی که در دوران خدمتی خود انجام داده اند همواره مورد تکریم و احترام هستند، اظهارداشت: تکریم و توانمندسازی اعضای وابسته از رویکرد‌های بسیار مثبتی است که انتظامی با توسل به این رویکرد و با استفاده از تجربیات این قشر پرافتخار گام‌های بلندی در پیشبرد اهداف سازمانی خود برداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران