Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بالاخره تسلیم فشار مخالفان مدیر جوان صندوق بازنشستگی شد و او را برکنار کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، بالاخره تسلیم فشار مخالفان مدیر جوان صندوق بازنشستگی شد و او را برکنار کرد.

صالحی ۳۷ ساله، ۱۰ فروردین امسال بعنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب و پس از فقط ۴ ماه برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اخبار رسیده، این برکناری به دستور شخص حسن روحانی بوده است.

صالحی در مدت ۴ ماهه حضور خود در صندوق بازنشستگی برای اولین بار مدارک تحصیلی مدیران صندوق و شرکت‌های تابعه را منتشر کرد. او همچنین برای اولین بار جمع حقوق و مزایای مدیران صندوق و شرکت‌های تابعه اش را منتشر کرد.

سید میعاد صالحی، در قدم بعدی‌اش صورت‌های مالی شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری را منتشر کرد و در تدارک انتشار جزییات پرونده‌ها و پروژه‌های چند هزار میلیادری زیرمجموعه‌های این صندوق بود که عمر مدیریتش بر صندوق به پایان رسید.
صالحی در آخرین توییت خود پیش از برکناری‌اش نوشته بود: «هرچه امور صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر میکنیم، فشار‌ها و تخریب‌ها نیز بیشتر می‌شود. گام مهم بعدی، انتشار جزییات پرونده‌ها و پروژه‌های چندصد و چندهزار میلیارد تومانی است»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میعاد صالحی مدارک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ایلیا صالحی‌پور وزنه‌بردار با استعداد خوزستانی برای آمادگی بیشتر در مسابقات مختلف بین‌المللی به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شد.

صالحی‌پور سال گذشته در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان مکزیک موفق به کسب مدال شد و هر سه رکورد یکضرب، دوضرب و مجموع نوجوانان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

بر اساس این گزارش اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور، روز یکم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای حضور پرقدرت در المپیک و مسابقات جهانی آماده می‌کند.

در حال حاضر ۲۴۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی