Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۸۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ بازار قیمت طلا، سکه و ارز نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، ثبات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت  دلار در بازار آزاد که طی روزهای اخیر تا مرز 12 هزار تومان کاهش یافته بود از ابتدای هفته وارد کانال 11 هزار تومانی شد و به 11 هزار و 700 تومان رسید. هر یورو در بازار آزاد هم در برابر 13 هزار و 192 تومان معامله شد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 700 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 650 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل، 13 هزار و 200 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 150 تومان است.

قیمت آنلاین دلار و یورو در بازار ارز

 

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، 3 هزار و 185 تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم 14 هزار و 100 تومان تعیین شده است که کاهش محسوس نسبت به روز کاری قبل دارد.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 362 تومان و 8 ریال، قیمت یورو را 12 هزار و 731 تومان و 5 ریال و قیمت پوند انگلیس را 13 هزار و 683  تومان  و 5 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، یورو و پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش محسوسی داشته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را بدون کارمزد با قیمت 13 هزار و 371 تومان و 6 ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل با کاهش محسوس همراه شده است.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سکه و ارز قیمت دلار قیمت ارز مسافرتی قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سکه و ارز قیمت دلار قیمت ارز مسافرتی قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز بازار سکه و ارز قیمت دلار قیمت ارز مسافرتی قیمت ارز در صرافی ملی قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران ۳۱ هزار تومان کاهش یافت و به قیمت ۳ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان به فروش می‌رود. هر قطعه سکه امامی نیز به قیمت ۳۸ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز سه‌شنبه، هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۱۱۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان

سکه امامی

۳۸ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان

نیم سکه

۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۷ میلیون تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۳ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان

هر انس طلا

۲۱۷۲.۹۱ دلار

دیگر خبرها

  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • این بازار گزینه مهم سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۳!
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند 
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳