Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دیلم دوشنبه شب در آیین جشن ولایت با بیان اینکه دهه امامت و ولایت در برگیرنده ۲ عیدبزرگ مسلمانان است گفت: واقعه غدیر در واقع  کامل کننده رسالت پیامبراکرم (ص ) و نقشه راه مسلمانان محسوب می‌شود.

عبدالامیر قاسمی افزود:  تمامی زوایای واقعه غدیر ‌باید برای نسل‌های مسلمانان تبیین شود.

وی گفت: اسلام دین جامعی است و به همین علت زعامت و ولایت در جامعه اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد و غدیر اثبات کننده این مدعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: باتوجه به در پیش بودن هفته دولت طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در شهرستان دیلم تامین اعتبار شده که می‌تواند به توسعه و پیشرفت این منطقه شتاب بیشتری دهد.

فرماندار دیلم اظهارداشت: دولت تمام تلاش خود را با توجه به مشکلات اقتصادی که دارد برای تامین نیازهای اساسی مردم به کار بسته است.

وی بیان کرد:  همراهی و همدلی مردم با دولت می تواند باعث ایجاد امید و انگیزه بیشتری  در مسیری که قرار داریم  به دنبال داشته باشد.  

 امام جمعه موقت دیلم گفت: قربانعیدی بزرگ است و در این روز حضرت ابراهیم جد بزرگوار حضرت رسول (ص ) سربلند از ماموریت بزرگ خویش بیرون آمد و بنده خاص پروردگار خویش به مقام والای امامت نائل شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی افزود:  ایمان و عشق به معبود و الگوی همه بندگان به عیدقربان، یادآور صدور فرمان الهی حضرت ابراهیم برای ذبح اسماعیل در برابر خدای خویش است که به قربانگاه برد.

امام جمعه موقت دیلم گفت:  یکی از مصادیق مهم عید قربان تقواست که در واقع  کشمکش بین غریزه و وظیفه است که خدای تبارک و تعالی انسان را به مسیر ایمان هدایت می‌کند در حالی که هوای نفسانی به گناه و انحرف می‌کشاند.

وی اظهار داشت: در استمرار راه ولایت باید ثابت قدم باشیم و لحظه ای از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی فاصله نگیریم.

این آیین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  دیلم و با همکاری ستاد بین المللی غدیر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم (ص) این شهر برگزار شد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارزش های اسلامی استان بوشهر امام جمعه موقت تئاتر عشق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عضو هیئت امنای مسجد فرط یزد گفت: افطاری دادن به ویژه برپایی سفره‌های افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان از گذشته تا به امروز در فرهنگ کشور ما وجود داشته و این امر سنت پسندیده‌ای است.
مزیدی افزود:سفره افطاری مسجد فرط به صورت ساده و بی آلایش پهن می‌شود و هر شب یکی از بازاریان بانی مراسم می‌شود.
وی ادامه داد:هدف از برگزاری این اقدام، تقویت روحیه معنوی روزه داران به ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد