Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سیدمصطفی هاشمی‌ طبا، رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات در گفتگو با ایسنا پیرامون سطح علاقمندی مسئولان دولت های ادوار گذشته به ورزش گفته است: «میرحسین تقریبا با ورزش بیگانه بود، هرچند که کمک‌های لازم را در این رابطه انجام می‌داد اما علاقه چندانی به ورزش نداشت و حتی فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران مطرح را نیز نمی‌شناخت و ذهنش بیشتر درگیر مسائل هنری، اجتماعی و انقلابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم هاشمی رفسنجانی هرچند چندان به ورزش علاقه‌ای نداشت اما شاید بتوان وی را عملیاتی‌ترین رییس جمهور در امر ورزش دانست چراکه به خوبی در رشد این حوزه به ما کمک کرد. در مورد آقای خاتمی نیز باید خاطرنشان کنم که وی از لحاظ عشق و توجه به ورزش و ورزشکاران توجه ویژه‌ای داشت اما چندان عملیاتی نبود هرچند که هیچ‌گونه دریغی نیز انجام نمی‌داد. بنده مدت کوتاهی نیز در دوره شهید باهنر فعالیت کردم که دولت ایشان خیلی مستعجل بود و خیلی با ایشان در حوزه ورزش سروکله‌ نزدیم».

وی در ادامه ارزیابی خودش پیرامون رئیس دولت های نهم و دهم نیز گفت: «گویا آقای احمدی‌نژاد ورزشکار بود و تا آن‌جایی که دیدیم لباس ورزشی می‌پوشید و خوب پنالتی می‌زد و به نظر می‌رسید به ورزش علاقه‌مند است، اما به نظر بنده در دوره ریاست جمهوری وی توجه به مسائل عمومی و پایه‌ای ورزش صورت نگرفت بلکه بیشتر توجه به افراد بود. برخی از مقامات روشی دارند و می‌گویند که ما مردمی هستیم و دست به سروصورت مردم می‌کشند؛ به نظر بنده این روش درست نیست، رییس جمهور زمانی مردمی است که تصمیماتش برای مردم و مملکت مفید باشد متاسفانه تصمیمات در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد عموما برای مملکت خوب نبود و تصور می‌کرد با پرداخت یارانه به مردم کمک می‌کند در حالی که اینگونه نبود».

بیشتر بخوانید:
اگر آقایی با خانمش به ورزشگاه بیاید، خیلی آدم محترم‌تری می‌شود

اگر اقتصاد خوب می‌خواهیم باید با آمریکا آشتی کنیم! کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور

علی اکبر رائفی‌پور در بخشی از توییتی که منتشر کرده نوشت: سرنوشت احمدی نژاد واقعا ترسناک و عبرت آموز است...

عنوان

دیگر خبرها

  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد