Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال‌الدین میرجعفریان روز سه‌ شنبه در کمیته ستاد اربعین خراسان جنوبی افزود: با توجه به طراحی سایت پلان اربعین تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در کاظمین در این درگاه بارگزاری شده است و دستگاه‌ها باید اقدامات مورد نظر را در قالب نقشه‌های موجود در این سایت جاگذاری کنند.

وی اظهار داشت: اقدامات خراسان جنوبی در مراسم بین‌المللی اربعین بویژه در شهر کاظمین بر کسی پوشیده نیست اما مواظبت بر هماهنگی و مدیریت همه جانبه موضوعی با اهمیت است که باید در صدر اقدامات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و اربعین حسینی نسبت به جدول زمانبندی اقدامات، توجه لازم را داشته باشند تا قبل از ورود زائران زیرساخت‌های موجود جاگذاری شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به فصل گرما و نیاز موکب‌ها به تجهیزات سرمایشی شرکت برق تا ۲۰ شهریور نسبت به تامین برق و اجرای هرگونه برق‌رسانی اقدام کند.

وی گفت: جانمایی تاسیسات آب و فاضلاب از هفته آینده توسط آب و فاضلاب شهری آغاز شود و عتبات عالیات و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای اتمام پروژه‌های مورد نظر تا ۱۵ شهریورماه همکاری لازم را داشته باشند.

میرجعفریان اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین غذای گرم در این مدت شرکت گاز نسبت به تامین کپسول گاز و پشتیبانی با ستاد عتبات عالیات همکاری کند و اداره کل نوسازی، صنعت و معدن، شهرداری و بنیاد مسکن نسبت به تامین زیرساخت‌های سرویس بهداشتی مورد نیاز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: دفتر امور شهری موظف است در مدت یک هفته تعداد سرویس‌های بهداشتی سیار استان را جمع بندی و به اطلاع ستاد عتبات عالیات برساند و شهرداری‌ها به عنوان متولیان خدمات شهری نسبت به این مهم اقدام کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به حمل و نقل تجهیزات مورد نظر اقدام کند و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی بین راهی در داخل کشور بر عهده راهداری خواهد بود.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات حداکثر تا پایان شهریور ماه زیرساخت‌های تلفن و اینترنت را فراهم کند و ستاد بحران ژنراتورهای برق موجود را با توجه به قطعی احتمالی برق و رفاه حال زائران در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

میرجعفریان گفت: امیدواریم با توجه به همکاری و هماهنگی بیش از پیش مردم و مسئولان زیرساخت‌های مورد نیاز در مدت مقرر جاگذاری شود و دستگاه‌هایی که آمادگی دارند با هماهنگی ستاد عتبات عالیات از فردا می‌توانند عملیات اجرایی را آغاز کنند.

چندسالی است میزبانی از زائران اربعین حسینی در شهر کاظمین عراق بر عهده ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی است.

۳۲۱۵ * ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اربعین اربعین حسینی خراسان جنوبی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد. متن حکم جبلی برای شیخ اکبری به این شرح است:

«باسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری
نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏کنم.
سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی ‏های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهاد‌ها و دستگاه ‏های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­ سازی رسانه­‌ای و هم­ افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما می ‏باشد.
از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس سازمان»

همچنین جبلی از زحمات خالصانه حجت­ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد ۱۳۵۷ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق مختلفی از جمله سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد. شیخ اکبری پیش از این مشاور معاون سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.
مدیریت و نظارت بر تولید مستند‌های شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است