Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجمه مؤمنی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: در دهه‌های اخیر  مدیریت مدرن در سازمان‌ها به منظور بهره‌برداری صحیح از دانش و توانایی نیروی انسانی، کاهش خطای انسانی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها به سمت سازمان الکترونیک در حرکت است.

وی افزود: ایجاد چنین بستری به یقین نیازمند حمایت همه جانبه مدیریت یک سازمان می‌باشد که بحمدالله با شروع دوره ریاست آقای دکتر قرایی، مدیریت نوین و به روز  ایشان با هدف ایجاد تغییرات مثبت، نه تنها شامل کمیته‌های پایه‌ای هیئت استان و رشد فوتبال، بلکه شامل بخش‌های اداری نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤمنی با اشاره به پروژه استقرار سازمان الکترونیک ican در هیئت فوتبال اشاره و عنوان کرد: سازمان الکترونیک  ican فراتر از یک اتوماسیون اداری عمل می کند و بر روی این بستر، علاوه بر قابلیت گردش مکاتبات، امکان ارائه سرویس‌های الکترونیکی به کارکنان سازمان و ارباب‌رجوع امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین قابلیت ایجاد ارتباط با دیگر نرم‌افزارهای سازمان مانند حسابداری شرکتی، کارگزینی، حضور و غیاب وانبار وجود دارد.

وی ادامه داد: فاز اول راه‌اندازی سازمان الکترونیک ican، استقرار اتوماسیون اداری فرزین به منظور کاهش هزینه‌ها، تسریع در امور مراسلاتی و استفاده بهینه از امکانات موجود هیئت فوتبال است.

مومنی با بیان اینکه اتوماسیون اداری آی‌کن مطابق با استاندارد ISO15408 بوده و همچنین به تائید صلاحیت از مراجع ذیصلاح و  تائیدیه رسمی امنیت و ثبت نرم‌افزار سازمان الکترونیک تحت وب در کشور رسیده است، بیان کرد: با شروع ریاست آقای دکتر  قرایی در هیئت فوتبال استان راه اندازی این اتوماسیون، با اولویت فوری در دستور کار قرار گرفت و پس از فراهم سازی زیرساخت‌ها و پیش‌نیازهای سخت افزاری و نرم‌افزاری در هیئت فوتبال استان راه اندازی شد و هم اکنون تمامی مکاتبات اداری هیئت استان از حالت سنتی و دفتری به اتوماسیون اداری تغییر رویه داده است.

 وی با اشاره به نظر آقای دکتر قرایی ریاست هیئت استان مبنی بر توزیع عادلانه امکانات در هیئت‌های فوتبال سراسر استان خاطرنشان ساخت: به منظور توزیع عادلانه امکانات در هیئت‌های فوتبال سراسر استان و ایجاد سهولت در انجام امور اداری و همچنین تعامل قوی‌تر هیئت‌ فوتبال شهرستان‌ها با یکدیگر و در رأس آن با هیات فوتبال استان، دستور اکید آقای دکتر قرائی استقرار این نرم افزار در هیات های فوتبال شهرستان‌ها بود.

وی اضافه کرد: در این راستا هیئت فوتبال استان اقدام به تهیه لیسانس مورد نیاز این نرم افزار برای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها نموده و پس از فراهم‌سازی بستر نرم افزاری و به روز رسانی سرور سخت افزاری در مرکز استان و اعلام آمادگی تعدادی از هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها، اولین کارگاه آموزشی خود را در تاریخ ۲۰ مرداد  ۹۸ برگزار کرد.

رئیس کمیته آی‌تی هئیت فوتبال استان کرمان با بیان این که در این نشست که روسای کمیته ‌های فناوری اطلاعات و مسیولین دبیرخانه هیئت‌های فوتبال سیرجان، شهربابک، جیرفت، عنبرآباد، فهرج، بم، زرند و منوجان حضور داشتند، گفت: استفاده از امکانات این نرم‌افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه مکاتبات روزمره و موارد مربوط به مدیریت دبیرخانه‌ها، آموزش داده شد و آموزش و استقرار سایر شهرستان‌ها نیز به محض اعلام آمادگی آنها اجرایی خواهد شد.

مومنی در پایان اضافه کرد: این اتوماسیون شرایط را برای شهرستان‌ها و افرادی که با آن سر و کار دارند به گونه‌ای فراهم می‌کند که در هر زمان و ساعتی از شبانه روز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و پاسخگوی فعالیت‌های اجرایی خود باشند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آی تی استان کرمان فرزین فوتبال نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، بر اساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقا سلامت و نشاط در جامعه در خصوص انتشار و صدور اعلامیه / اطلاعیه / بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم / لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضائی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

کد خبر 6079049

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • جریمه های سنگین و میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویس ها!
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • ساخت آب‌شیرین‌کن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • ساخت آب‌شیرین‌کُن خورشیدی مجهز به پمپ حرارتی در کشور