Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@02:21:08 GMT

وزیر ارتباطات وارد ساوه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۳۴۳

وزیر ارتباطات وارد ساوه شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دقایقی پیش وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.  به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در سفر محمدجواد آذری جهرمی پروژه‌های زیرساختی مخابرات این شهرستان افتتاح خواهد شد. برگزاری نشست شورای هماهنگی ICT استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های سفر جهرمی به شهرستان ساوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جهرمی در ادامه ساوه را به مقصد تفرش و اراک ترک خواهد کرد. دیدار با نماینده تفرش، فراهان و آشتیان در فرمانداری تفرش، تشکیل جلسه شورای اداری استان در استانداری مرکزی، افتتاح نمادین پروژه‌های حوزه ICT استان در اراک و  دیدار با ایثارگر حوزهICT ارتباطات و فناوری اطلاعات در تفرش از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مرکزی است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی شورای اداری مسئولان استانی و شهرستانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت