Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@20:00:14 GMT

برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۳۶۶

برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی

با حکم وزیر رفاه و کار اجتماعی، سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری امروز از سمت خود برکنار و نعمت‌الله ایزدی به عنوان سرپرست جدید این صندوق منصوب شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایسنا، براساس حکم صادره محمد شریعتمداری نعمت‌الله ایزدی با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید این صندوق منصوب و میعاد صالحی که از فروردین ماه امسال مدیرعاملی صندوق بازنشستگی را برعهده داشت نیز حکم مشاور علمی و فناوری وزارت تعاون را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم انتصاب شریعتمداری خطاب به ایزدی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق منصوب می‌شوید. با عنایت به اولویت‌های دولت تدبیر و امید ضرورت دارد صندوق بازنشستگی کشوری به مثابه ذخیره و پس انداز طولانی مدت جمع کثیری از بازنشستگان عزیز کشور ضمن اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر عالمانه به جایگاه واقعی خود در پایداری همه جانبه بویژه عدم نیاز به استفاده از بودجه عمومی و ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان عزیز برگردد.

این مهم با برنامه ریزی صحیح و با تکیه بر قانون‌مداری و شفافیت و نیز نظارت مستمر امور و توجه به مصالح بازنشستگان محقق خواهد شد. از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می‌نمایم».

 همچنین در حکم جدید میعاد صالحی نیز آمده است: «نظر به مراتب تعهد،دانش و تخصص ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور علمی و فناوری منصوب می نمایم. با توجه به جایگاه خطیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور ضرورت شناخت عمیق‌تر، تحولات دنیای فناوری و اتخاذ سیاست‌های هماهنگ جهت پیشبرد ماموریت‌ها و برنامه‌های محوله بویژه بهره گیری از ظرفیت‌های این مهم در نهادینه سازی راهبرد شفافیت در ارکان مختلف وزارتخانه بیش از پیش مطمح نظر است. از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می نمایم».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان