Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@21:47:18 GMT

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تغییرکرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۳۸۸

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تغییرکرد

با حکم وزیر رفاه و کار اجتماعی، «سید میعاد صالحی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری امروز از سمت خود برکنار و «نعمت‌الله ایزدی» به عنوان سرپرست جدید این صندوق منصوب شد. ناطقان: براساس حکم صادره محمد شریعتمداری «نعمت‌الله ایزدی» با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید این صندوق منصوب و «میعاد صالحی» که از فروردین ماه امسال مدیرعاملی صندوق بازنشستگی را برعهده داشت نیز حکم مشاور علمی و فناوری وزارت تعاون را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن حکم انتصاب شریعتمداری خطاب به ایزدی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق منصوب می‌شوید. با عنایت به اولویت‌های دولت تدبیر و امید ضرورت دارد صندوق بازنشستگی کشوری به مثابه ذخیره و پس انداز طولانی مدت جمع کثیری از بازنشستگان عزیز کشور ضمن اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر عالمانه به جایگاه واقعی خود در پایداری همه جانبه بویژه عدم نیاز به استفاده از بودجه عمومی و ارائه خدمات شایسته به بازنشستگان عزیز برگردد.

این مهم با برنامه ریزی صحیح و با تکیه بر قانون‌مداری و شفافیت و نیز نظارت مستمر امور و توجه به مصالح بازنشستگان محقق خواهد شد. از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می‌نمایم».

همچنین در حکم جدید میعاد صالحی نیز آمده است: «نظر به مراتب تعهد،دانش و تخصص ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور علمی و فناوری منصوب می نمایم. با توجه به جایگاه خطیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور ضرورت شناخت عمیق‌تر، تحولات دنیای فناوری و اتخاذ سیاست‌های هماهنگ جهت پیشبرد ماموریت‌ها و برنامه‌های محوله بویژه بهره گیری از ظرفیت‌های این مهم در نهادینه سازی راهبرد شفافیت در ارکان مختلف وزارتخانه بیش از پیش مطمح نظر است. از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می نمایم».



منبع: ایسنا برچسب ها: مدیرعامل صندوق بازنشستگی ، تغییر ، میعاد صالحی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق بازنشستگی تغییر میعاد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی

پیمان یوسفی در ادامه گفت: جواد عزیز ما به صدای تو عادت کرده‌ایم و تو باید باشی. بازنشستگی یعنی چی. تا زمانی که ما را بخواهند ما باید باشیم. من البته خودم را نمی‌گویم جواد خیابانی را می‌گویم. شما هیچ‌جا نمی‌ری و همین‌جا هستی. مردم شما و صدای شما را دوست دارند و انشالله که باشی. من این خبر را جدی نگرفته بودم. بازنشستگی در فرمت اداری است و بیست و پنج سالش تمام می‌شود و بله، اما کار ما هم بازنشستگی ندارد. مگر این که مردم ما را نخواهند و ما بازنشسته شویم. پس از این فکر‌ها نکن و با قدرت منتظر حضورت هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • (ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • (ویدئو) واکنش متفاوت یوسفی به بازنشستگی خیابانی
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد