Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:12:12 GMT

یک مرد ۳۰ ساله در رودخانه زاینده رود غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۸۵۷

یک مرد ۳۰ ساله در رودخانه زاینده رود غرق شد

فرامرز شاهین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یک مرد ۳۰ ساله در رودخانه زاینده رود غرق شد، اظهار داشت: این حادثه در شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری رخ داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: این حادثه در نزدیکی روستای چم نار شهرستان سامان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این فرد روز گذشته به علت عدم آشنایی با فنون شنا و بی احتیاطی غرق شده است.

کد خبر 4691304

منبع: مهر

کلیدواژه: غرق شدگی شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی رودخانه زاینده‌رود، از مسافران درخواست می‌کنم ضمن بازدید از زیبایی‌های حاشیه این رودخانه، موارد و نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی صدای شهر ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا شب گذشته ۶۹۷ هزار و ۵۵۴ نفر شب‌خوب را در شهر اصفهان بر اساس اولویت‌ها اسکان دادیم.

وی با بیان اینکه طبق روال گذشته بیشترین ظرفیت اسکان با ۴۶ هزار ۱۲۰ نفر در اختیار مدارس آموزش و پرورش است و منازل استیجاری نیز با کمک شهروندان به یاری اسکان مسافران آمدند، ادامه داد: با توجه به بارش رحمت الهی و وزش باد، کمترین اسکان را در مجموعه باغ فدک داشتیم و توانستیم از ظرفیت ورزشکاه‌ها و سایر مراکز اسکان استفاده کنیم و در مجموع میزبان ۹۲ هزار ۸۶۷ نفر طی شب گذشته بودیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن آرزوی سفری خوش برای مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی رودخانه زاینده‌رود، پیشنهاد می‌کنم مسافران از زیبایی‌های حاشیه این رودخانه بازدید و موارد و نکات ایمنی را رعایت کنند.

معرک‌نژاد اضافه کرد: با توجه به بازگشایی رودخانه زاینده رود، عوامل آتش‌نشانی در مجاورت مسیرها و پارک‌های حاشیه این رودخانه مستقر شدند و پیگیر موارد ایمنی و ضوابط و همیشه آماده امدادرسانی هستند، اما خوب است که شهروندان و مسافران نصف‌جهان ضوابط و قوانین را رعایت کنند تا مشکل و حادثه‌ای رخ ندهد.

وی ادامه داد: یکی از رسانه‌هایی که در نوروز ۱۴۰۳ برای نخستین‌بار برای معرفی خدمات ستاد دائمی خدمات سفر تدارک دیدیم، تعامل با صدا و سیمای مرکز اصفهان بود و غیر از همکاری با بخش صدا، برنامه تلویزیونی بهار بهار را همزمان با آغاز بهار قرآن و ماه مبارک رمضان به شهروندان هدیه کردیم که هر شب از ساعت ۲۱:۰۰ تا حوالی ۲۲:۳۰ مهمان خانه اصفهانی‌ها است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: سعی شد با برنامه بهار بهار با نگاه‌ها، سلایق و اتفاقات کمتر دیده شده در شهر اصفهان مواجه شویم و بخش‌های مختلفی همچون حضور مردم کمتر شناخته شده‌ای که اتفاقات بزرگی را رقم زدند، پیشکسوتان مدیریت شهری برای ارائه نظرات و خاطرات در رابطه با شهر و ارائه فعالیت‌های مربوط به ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تدارک دیده شده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه امیدواریم برنامه بهار بهار مورد توجه شهروندان اصفهانی قرار گرفته باشد، ادامه داد: مسافران نوروزی نیز می‌توانند از طریق تلوبیون این برنامه را مشاهده کنند و در مسابقه‌ای که برای نخستین‌بار در شبکه تلویزیونی اصفهان برگزار و هر شب بین تمام برندگان ۱۰ میلیون تومان تقسیم می‌شود، شرکت کنند.

کد خبر 739441

دیگر خبرها

  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • گاز مونوکسیدکربن ۸ نفر را در شهرستان سامان مسموم‌کرد
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت
  • فوت ۲ نفر در سیل شهرستان تفت استان یزد
  • فوت ۲ نفر در سیل شهرستان تفت یزد
  • کشته شدن ۲ نفر در سیل شهرستان تفت
  • پاکسازی و آماده‌سازی بستر زاینده‌رود توسط نیروهای خدمات موتوری اصفهان