Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:23:34 GMT

وجود موش مرده در اتاق عمل کذب است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۸۸۸۵

وجود موش مرده در اتاق عمل کذب است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر ؛ میثم صابری گفت: اتاق عمل مرتب با شوینده های بهداشتی شست وشو می‌شود و گاهی بوی مواد ضد عفونی باقی می‌ماند اما موش وجود نداشته است.

وی افزود: بنده و نماینده فرماندار نیز از بیمارستان دیدن کردیم و مشکلی وجود نداشت و همه عمل ها در همان روز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری بیان کرد: اتاق عمل بیمارستان رامشیر ۲ بار در هفته فعال است و به صورت میانگین در هفته تقریبا چهار تا پنج عمل در این بیمارستان انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر اضافه کرد: بیمارستان رامشیر با ۴۸ تختخواب دارای بخش های زایشگاه، اورژانس، بستری، دیالیز و اتاق عمل است. رامشیر در جنوب خوزستان واقع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان شبکه بهداشت و درمان شهروند فضای مجازی موش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال

ایسنا/اصفهان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته شده که ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال نسبت به سال قبل شش درصد کاهش داشته است.

دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور ۲۶ هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

وی افزود: شهروندان در تعطیلات عید نوروز ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته‌اند که ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده  و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مراجعه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به ثبت رسید که دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: بیمارستان‌های کشور میزبان ۴۷۰ هزار بیمار هستند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده که ۳۵ هزار جراحی به‌صورت اورژانسی بوده است.

وی گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شد دو هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردان بهداشت توسط عوامل قضایی تعطیل شده است. بیش از ۹۰ هزار اخطار کتبی داده شده و ۸۵۵ هزار کیلوگرم مواد فاسد نابود شده است.

وی افزود: اورژانس کشور با سه هزار و ۳۴۵ پایگاه، پنج هزار و ۷۰۰ آمبولانس، و ۶۴ اتوبوس آمبولانس، دو هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و  پنج شناور دریایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

عین الهی گفت: بیمارستان شهید بهشتی کاشان با ۷۰۰ تختخواب، یکی از بیمارستانهای بزرگ استان اصفهان است که زحمت و خدمات کادر این مرکز درمانی برای ارائه خدمت مطلوب به بیماران، بسیار ستودنی است هر چند که این بیمارستان مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم نیازهای این بیمارستان را برطرف کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می‌داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی‌اش نبود