Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی در هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص متواری بودن سالار آقاخانی (متهم پرونده فساد ارزی) گفت: این پرونده در حال بررسی است و متهم به دادگاه احضار اما در دادگاه حضور نیافت اینکه کجاست نمیدانیم. اما هم از طریق قانونی و وثیقه گذار پیگیر هستیم که در جلسات بعدی در دادگاه حضور یابد در غیر این صورت دادگاه تصمیم لازم را می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که در رابطه با دادگاه مربوط به معاونین سابق بانک مرکزی ابهامات زیادی مطرح است و گویا وکیل عراقچی فرصت دفاع نداشته است، گفت: دادگاه این پرونده علنی و در حال برگزاری است. جلسات دادگاه ادامه دارد و مردم صبوری پیشه کنند تا دادگاه تصمیم قضایی خود را بگیرد و به داوری دادگاه همه ما احترام بگذاریم و تصمیم دادگاه به اطلاع همه می رسد.

کد خبر 4691048 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه قوه قضاییه غلامحسین اسماعیلی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران عید سعید قربان سازمان حج و زیارت پلیس راهور ازدواج روز خبرنگار سید جواد حسینی دستگیری سارق علیرضا رشیدیان سازمان تامین اجتماعی حج تمتع 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، اظهار داشت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.

اسماعیلی اظهار داشت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

توزیع شیر پاستوریزه در مدارس ابتدایی چهارمحال و بختیاری

وی گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.

اسماعیلی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری