Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:46:25 GMT

۵۶ پروژه در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۲۵۱

۵۶ پروژه در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فرحبخش صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دولت در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه رجایی و باهنر افزود:  ایام شهادت این دو شهید، معلمان بزرگ عمل و اخلاق، هفته دولت و روز کارمند  نامیده شده است که آن را به کارگزاران و کارمندان دولت تبریک گفته و برای همگان در عرصه های مختلف به ویژه امید آفرینی و توجه به حقوق شهروندی آرزوی موفقیت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردستان گفت: ما دولتمردان باید ایمان، خلوص نیت و منش کاری شهیدان رجایی و باهنر را  سر لوحه کاری خود قرار دهیم  و به ابعاد شخصیتی و فرهنگی  این دو شهید بپردازیم که این موضوع بعضا مغفول مانده است.

فرحبخش ابراز داشت: هفته دولت با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و عمرانی آغاز می شود و فرصت و زمان مناسبی است تا دستگاههای مختلف اقدامات دولت را در سال گذشته به مردم ارائه دهند.

۵۶ پروژه در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

وی تصریح کرد: توسط دستگاههای دولتی شهرستان اردستان تا کنون ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آماده شده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

فرحبخش با بیان اینکه پروژه های دیگر نیمه تمام هم وجود داشت که بعضی از آنها  قابلیت افتتاح هم دارد، افزود: طبق سنوات گذشته شناسایی دستگاههای برتر شهرستان اردستان به همراه کارمندان برتر در هفته دولت انجام و از آنان تقدیر خواهد شد.

فرحبخش بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارمند و  نماز وحدت از جمله برنامه های هفته دولت است که به شکل منسجم در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4691331

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردستان هفته دولت روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم

احمدی گفت: در جریان دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزیر صمت، از چهار طرح صنعتی و معدنی استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در سفر ۲ روزه علی آبادی وزیر صمت چهار واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این طرح ها، زمینه اشتغال ۲۷۵ نفر فراهم می شود.

وی با تشریح برنامه های سفر وزیر صمت به استان سمنان تصریح کرد: وزیر صمت در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حضور در شهرستان گرمسار ۲ واحد تولیدی زرین بافت مهربان و پاسارگاد صنعت باطری را افتتاح می کند.

مدیرکل صمت استان سمنان گفت: رونمایی از محصول شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار و نشست با کارآفرینان ، تولید کنندگان و دانشگاهیان از دیگر برنامه های اولین روز سفر وزیر صمت در سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم