Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شوکی که به استقلال وارد شد، تهدید استراماچونی به استعفا و جدایی از آبی پوشان بود که این اتفاق فضای این تیم را کاملا ملتهب کرد.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: کاملا مشخص است استراماچونی از شرایط موجود رضایت چندانی ندارد، اما او جایی نمی‌رود و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته این اصلا خوب نیست که شرایط طوری باشد تا سرمربی از آن رضایت نداشته باشد. آن هم در شروع کارش در این تیم.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: استراماچونی مربی خوبی است و توانسته نظم تیمی را به استقلال بازگرداند. او پتانسیل موفقیت در ایران را دارد و این کار منوط به یک سلسله اتفاق است که باید در باشگاه استقلال بیفتد. وگرنه نه استراماچونی و نه هیچ مربی دیگری به تنهایی نمی تواند تیمی را قهرمان کند.

بیگی در ادامه بیان داشت: باشگاه باید زمینه این موفقیت را فراهم کرده و شرایطی را ایجاد کند تا همه تمرکز سرمربی روی کارهای فنی باشد. 

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به طولانی شدن فاصله بین دو فصل هجدم و نوزدهم بیان داشت: استقلالی‌ها نباید از این بابت ناراحت باشند چون این تعطیلی به سود آنها شد. این تیم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و این تعطیلی به هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان جدید و قدیم کمک می‌کند. 

کد خبر 4690048 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران سعید بیگی لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد والیبال کشتی تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم

شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم. توقّعِ «زیادی» هم نیست.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073414 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!