Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@10:49:02 GMT

اسماعیلی: فیلتر اینستاگرام صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۳۸۳

اسماعیلی: فیلتر اینستاگرام صحت ندارد

به گزارش تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در ادامه هشتمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده کلاهبرداری از کامیون‌داران اظهار کرد: این پرونده هم به جهت تعداد شکات و به جهت اینکه صنف کامیون‌داران زحمت زیادی در جابجایی ارزاق عمومی می‌کشند، یکی از پرونده‌های مهم است. متاسفانه این شرکت اجحافی حسب محتویات اولیه پرونده، به شکات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه این پرونده با اقتدار بیشتر رسیدگی شود، درخواست کردیم این پرونده از حوزه قضایی اسلامشهر به حوزه قضایی تهران ارسال شود.

وی افزود: در شعبه اول تجدیدنظر در زمان ریاست من در دادگستری استان تهران، با احاله پرونده به شعبه دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی موافقت شد و تاکید شده پرونده با سرعت و دقت رسیدگی شود.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حکم زیباحالت منفرد صادر شده است یا خیر افزود: محاکمات فرد مورد اشاره انجام شده و دادگاه رسیدگی را به اتمام رسانده اما برای تصمیم نهایی نیازمند این بودیم که استعلامی از وزارتخانه مربوط انجام شود که انجام شده و منتظر پاسخ وزارتخانه مربوطه هستیم. به محض وصول پاسخ، دادگاه نسبت به انشای رأی اقدام می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره متواری بودن سالار آقاخان گفت: فرایند رسیدگی این پرونده در دادگاه انجام می‌شود. متهم برای حضور در جلسه رسیدگی احضار شده اما حضور پیدا نکرده است. وثیقه لازم موقع آزادی اخذ شده و اینکه الان کجا هست نمی‌دانیم. هم از طریق قانونی و از طریق وثیقه‌گذار پیگیر هستیم که در ادامه جلسات دادگاه حضور یابد.

اسماعیلی درباره پرونده دیگر شهردار سابق کرج که در دادسرای نظامی رسیدگی می‌شود و ارتباط آن با پرونده معاون ارزی بانک مرکزی گفت: این شخص دو پرونده دارد که یک پرونده در استان البرز رسیدگی و حکم بدوی صادر و به تجدیدنظر ارسال شده است. پرونده دیگری هم در دادسرای نظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح دارد که تحقیقاتش تکمیل نشده است و ظاهرا ارتباطی به پرونده مورد نظر شما ندارد.

سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره مطرح شدن برخی اخبار مبنی بر فیلترشدن اینستاگرام گفت: انتظار بر این است جامعه رسانه‌ای ما اخلاق حرفه‌ای و سازمانی خود را به نحو شایسته مراعات کنند. مایه تاسف و تعجب است که اخباری تحت عنوان اخبار قضایی نقل می‌شود که به هیچ عنوان چنین خبری ابراز نشده است. در  مقطعی که دادستان کل کشور معاون اول ندارد و هنوز فردی برای این سمت انتخاب نشده، خبری منتسب به معاون اول دادستانی کل نقل می‌شود که بیانگر این است که برخی افراد فعال در رسانه‌ها و فضای مجازی، اخلاق حرفه‌ای را مراعات نمی‌کنند. این خبر صحت ندارد و چنین خبری هم اعلام نشده است.

وی افزود: بر فرض اگر چنین کسی می‌بود و چنین خبری را اعلام می‌کرد، مواضع قوه قضائیه به شمار نمی‌آید. موضع قوه‌قضائیه آن است که سخنگوی قوه قضائیه یا رییس قوه قضائیه در ملاقات‌ها و دیدارهای خود اعلام کند. سایر مطالبی که مدیران قضایی اعلام می‌کنند، نظر شخصی خودشان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته به بررسی ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع )در این برنامه با اشاره به این که در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شد گفت: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده تر و سریعتری خواهیم داد.

سردار ارجمندی فر با بیان این که در این عملیات تنها پایگاههای نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند.

وی همچنین مهمترین پیامدهای داخلی و خارجی عملیات وعده صادق را نیز برشمرد.

دیگر خبرها

  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟