Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:26:50 GMT

مدیران مسئول رسانه‌ها دست بجنبانند!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۸۵۰

مدیران مسئول رسانه‌ها دست بجنبانند!

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به دستور حسن روحانی، رئیس جمهور مبنی بر اهدای اینترنت رایگان یکساله به خبرنگاران، مدیران مسئول رسانه‌هایی که در حال فعالیت هستند(فعال بودن رسانه‌های برخط و نظم در انتشار بالای ۵۰درصد برای رسانه‌های مکتوب) می‌توانند اسامی خبرنگاران خود را برای دریافت اینترنت رایگان ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مدیران مسئول محترم تا پایان مردادماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir  نسبت به تکمیل و یا ویرایش فرم درخواست اینترنت رایگان خبرنگاران بر اساس اولویت اقدام نمایند. اسامی اعلامی از سوی هر رسانه، پس از ارسال به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف شفاف‌سازی، منتشر خواهد شد.

همچنین خبرنگاران اعلامی باید مالک شماره تلفن همراه درج‌شده در لیست تکمیل شده باشد و مسئولیت اسامی افرادی که در لیست‌های اعلامی هر رسانه به عنوان «خبرنگار» درج شده با مدیر مسئول است.

همچنین خبرنگارانی که به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، می‌توانند در بخش «خبرنگاران» سامانه جامع رسانه‌ها، ثبت‌نام کنند تا پس از بررسی اداره خبرنگاران، فهرست اسامی ایشان نیز برای اقدام به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شود.

بدیهی است فهرست ارسالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فهرست مندرج در سامانه جامع رسانه‌های کشور، تطبیق داده خواهد شد و با توجه به مرجعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص احراز هویت خبرنگاران و اصحاب رسانه، اسامی افراد خارج از لیست اعلامی، مورد تایید این وزارتخانه نخواهد بود.

کد خبر 4691378

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت خبرنگاران روز خبرنگار کتاب و کتابخوانی ادبیات رایزنی فرهنگی گردشگری روز خبرنگار معرفی کتاب ادبیات جهان ترجمه بازار نشر معرفی نشریات خانه کتاب اصحاب رسانه بازار کاغذ سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، میخاییل وینیارسکی سرمربی موفق لهستانی تیم ملی والیبال آلمان اسامی سی بازیکن را برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مشخص کرد که همه ستاره‌ها در آن حضور دارند. آلمان اخیرا موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، یوهانس تیلیه، لئون درویساژ، اریک بورگراف و نئو لومن

قطر پاسورها: گئورگی گروزر، فیلیپ جان و یان بومه

سرعتی‌زن‌ها: فلوریان کراگه، آنتون برمه، توبیاس کریک، یوشوا کنستمان، کارلیتزک مولر، لوکاس مازه، یانیک گورالیک و سیمون تورویه

قدرتی‌زن‌ها: کریستین فروم، روبن شات، دنیس کالیبردا، موریتز کارلیتزک، تیم پیتر، موریتز ریچرت، اریک روهرز، توبیاس براند، تئو مووینکل، نیکو مِیِر و لورنز کارلیتزک

لیبرو‌ها: یولیان زینگر و گراون

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران