Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@05:55:13 GMT

دستگیری مادر شوهر و عروس سابقه دار

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۹۷۷

دستگیری مادر شوهر و عروس سابقه دار

عروس و مادر شوهر سارق سابقه دار توسط ماموران پلیس به دام افتادند. عروس

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری مادرشوهر و عروس سابقه دار و 3 زن دیگر از اعضای این خانواده که در اطراف پارک ملت، مجموعه باغ وحش و خیابان های شلوغ مشهد مرتکب 41 فقره سرقت شده اند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"اکبر آقا بیگی" در تشریح این خبر گفت: گزارش سرقت های سریالی از کیف دستی بانوان در مناطق مختلف شهر مشهد، پلیس را بر آن داشت طرح ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت های تیزدستانه خیابانی در دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شوهر

سرهنگ آقا بیگی افزود: تحقیقات تیم های دایره تجسس کلانتری 34 بانوان مشهد در حالی آغاز شده بود که گزارش آخرین سرقت به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی گفت: بررسی های اولیه پرونده نشان می داد 3 زن در خیابانی شلوغ به شاکی پرونده که خانمی تبعه خارجی بود نزدیک شده و در اقدامی تیزدستانه محتویات کیف دستی او شامل یک میلیون دلار پول بحرینی و کارت عابربانک وی سرقت کرده و پس از گذشت ساعتی، از کارت عابربانک مبلغ 14 میلیون تومان برداشت شده است.

سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: پیگیری های علمی و تخصصی تیم های دایره تجسس کلانتری بانوان ادامه یافت و افسران مجرب پلیس زن توانستند  عاملان سرقت که با مراجعه به یک فروشگاه در مشهد 14 میلیون تومان لوازم صوتی و تصویری خریداری کرده بودند را با توجه به سرنخ های موجود چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری بانوان مشهد پس از تعقیب و مراقبت های نامحسوس مخفیگاه متهمان رادر یکی از محله های شهر مشهد شناسایی  و با هماهنگی قضائی،  منزل مسکونی مورد نظر را به طور ضربتی پاک سازی کردند. 

در این اقدام ضربتی افسران پلیس زن 3 دستگاه تلویزیون ال ای دی، 4 عدد باند بزرگ، 2 تخته فرش، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ 16 میلیون و 200 هزار تومان وجه نقد و دیگر اموال مسروقه بود کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: دراین عملیات 2 گرداننده اصلی این باند که مادر شوهر با 16 سابقه کیفری و عروس با 8 سابقه کیفری بوده  و 3 زن دیگر از اعضای این خانواده از متهمان پرونده هستند که همگی دستگیر شدند.

سرهنگ آقا بیگی تصریح کرد:متهمان در تحقیقات اولیه به 41 فقره سرقت در اطراف پارک ملت، مجموعه باغ وحش و خیابان های شلوغ شهر مشهد اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری بانوان از متهمان برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه این باند حرفه ای سرقت ادامه دارد./ایلنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافتچی منزل سارق از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل کشف کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز داشت: بررسی و کشف جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ضرونی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

کد خبر 6080980

دیگر خبرها

  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم