Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده دریابانی هرمزگان از توقیف سه فروند شناور حامل بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندرلنگه و بندر پارسیان خبر داد. تاریخ انتشار: 12:49 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۳۱۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ"حسین دهکی" اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و بندر پارسیان با کسب خبری مبنی بر اینکه ۳ فروند لنج تجاری حامل کالای قاچاق در اسکله "بندرکنگ و بندر شیوء" پهلو گرفته‌اند، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان پس از دقایقی گشت زنی، شناور‌های متخلف را در اسکله این بنادر شناسایی و در بازرسی از آنان؛ ۱۴۶ هزار پاکت آبمیوه خارجی، ۳۱۰ حلقه لاستیک خودرو سنگین، ۶۷۵ هزار عدد قرص تقویتی، ۴۵۶ بسته تنباکو میوه ای، ۲۰ دستگاه ماینر، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار عدد قرص بدنسازی، ۶۰۷ قوطی پودر بدنسازی، یک دستگاه اتاق خودرو سواری شاسی بلند، ۷ دستگاه موتور قایق ۵۵ اسب بخار، ۲۴ دستگاه یخچال، ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لیمو، ۳۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۷ دستگاه کولر پنجره‌ای و ... کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۹ قاچاقچی و توقیف و سه فروند شناور، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های مکشوفه را ۱۳۵ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ دهکی، پیامد قاچاق کالا برای کشور را رشد مصرف گرایی، تجمل گرایی و نابودی تولید ملی توصیف کرد و از مرزنشینان خواست با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان، در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی و حفظ و استمرار امنیت اقتصادی سهیم باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شناور دریابانی کالای قاچاق میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • ۲ محموله کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد