Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پردیس سینمایی اطلس گفت: جایگاه خبرنگاران تا این اندازه در دنیای امروز اهمیت دارد که یکی از ارکان سواد به آن‌ها تعلق گرفته است و گفته شده است که باید خبرنگار فهمیده و درک شود و درستی و نادرستی قلم او تشخیص داده شود.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، مهدی گل‌محمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در پردیس سینمایی اطلس برگزار شد اظهار کرد: تعریف یونسکو از سواد به ۶ صورت است که اولین آن سواد عاطفی است به این معنی که فرد توانایی برقراری ارتباط موثر با نزدیکان خود را داشته باشد، دومین مورد سواد ارتباطی است به این معنی که فرد از سواد عاطفی برخوردار باشد که بتواند با تمام گرو‌ه‌ها ارتباط داشته باشد، سومین مورد سواد مالی است به این معنی که فرد توانایی مدیریت درآمدها و خرج کردهای خود را داشته باشد، چهارمین مورد سواد تربیت و آموزش و پرورش است که توانایی فرد را در تربیت نشان می‌دهد، پنجمین مورد سواد رسانه است به این معنی که اگر کسی بتواند اخبار درست را از نادرست تمییز دهد و بتواند منبع موثق خبری را تشخیص دهد از این سواد برخوردار است که البته سواد بصری سواد رسانه‌ای را تکمیل می‌کند و یونسکو این رسالت را بر عهده تمام شهروندان گذاشته است و معتقد است باید در راستای شناخت قشر خبرنگار تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهروندان همچنین وظیفه دارند در حوزه رسانه  سواد خود را تکمیل کرده تا درک بهتری از فعالیت‌های خبرنگاران داشته باشند؛ امیدوارم توانسته باشیم اندکی سواد رسانه را کسب کرده باشیم تا درک بیشتر و بهتری از تلاش‌ها و فعالیت‌های خبرنگاران داشته باشیم و در این جامعه بی‌سواد تلقی نشویم.
مدیر پردیس سینمایی اطلس خاطرنشان کرد: در کسب و کارها معمولا اولین‌ها، بزرگ‌ترین‌ها و ثروتمندترین‌ها باقی نمی‌مانند؛ بلکه این شایسته‌ترین‌ها هستند که باقی می‌مانند و مدال شایستگی را برای هر کسب و کار، مشتریان آن صنعت به سینه‌ آن کسب و کار می‌آویزند و می‌گویند تو شایسته بقا هستی.
گل‌محمدی ادامه داد: به همین دلیل از بین رفتن کسب و کار از تصمیماتی است که مشتریان آن صنعت می‌گیرند؛ اما اگر مشتریان تشخیص دهند که صنعت مربوطه شایسته بقا است، هم از آن صنعت حمایت می‌کنند و هم بهای آن را می‌پردازند.
وی در خصوص دلیل فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد: منطق ما برای ورود به این عرصه شناسایی نیازهای امروز مشتریان در عرصه فرهنگ بود. به همین دلیل احساس کردیم باید پاسخ مناسبی به این نیاز داده شود.

مدیر پردیس سینمایی اطلس در خصوص پردیس‌های سینمایی تصریح کرد: پردیس‌های سینمایی که در مراکز خرید ایجاد شده‌اند، ساز و کار تکراری این حوزه را تغییر داده و به نیاز پنهان مشتریان توجه کردند و قصد ما از این کار این بود که لحظات خوبی را برای مشتریان رقم بزنیم، که این توجه نیز از سمت مردم با استقبال روبه‌رو شد.
گل‌محمدی گفت: اگر توانسته‌ایم در مدت زمان کوتاه آماری را رقم بزنیم، به این دلیل است که شایستگی را مشتریان پیدا کردند و احساس کردند که این سینما شایستگی آن را دارد که از آن استفاده کنند؛ شاید آن روزی که قصد کردیم این سینما را در این منطقه احداث کنیم، مورد انتقاد قرار گرفتیم؛ اما قصد ما از احداث پردیس در این منطقه این بود که منطقه بتواند خودش را در سطح این پردیس بالا بیاورد و اگر این اتفاق رخ دهد، حتما موجبات رشد خدمات شهری و توزیع متوازن امکانات و نیازمندی‌های جامعه در این منطقه افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: امیدوارم به کمک شما خبرنگاران مسیر شایسته سالاری و مسیری که هر کس خود را به گونه‌ای آراسته کند که از منظر مشتری شایسته به نظر بیاید را ادامه دهیم و برای مردمی که شایسته بهترین‌ها هستند فعالیت کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش جامعه صنعت فرهنگ و هنر کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم