Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم شهدای ۸ شهریور و شهیدان شهریور ماه که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر گفت: هرشیعه ولایتمداری باید جهت تبیین فرهنگ غدیر همت خود را به کاربندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی شهدا به خاطر دفاع از ولایت و ثبات قدم دراین راه شهید شدند.

وی حفظ و قرائت خطبه نورانی غدیر ، اطعام روز غدیر، برپایی محافل ومجالس در مساجد وهیئات مذهبی، ارائه آثار ماندگار وتاثیرگذار هنری در قالب شعر، سرود، تئاتر، خوشنویسی ومعرق کاری را از جمله کارهای تاثیر گذار جهت بزرگداشت غدیر ذکر کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ۸ شهریور برای همیشه به عنوان سند رذالت و پستی منافقین و نفوذی ها ماندگار خواهد بود و به همین منظور مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر روز سه شنبه ۵ شهریور ماه در مجتمع رفاه در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.

محمودی افزود: همچنین دراین مراسم از شهیدان شهریور ماه آیات مدنی و قدوسی، لاجوروی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام، سرتیپ دستجردی نیز تجلیل خواهد شد.

وی گفت : سخنران این مراسم حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات خواهند بود.

این مسئول تبلیغی استان تهران گفت: از آنجایی که ۸ شهریور مقارن با جمعه است در این روز مراسم دعای ندبه در مزار شهیدان در بهشت زهرا(س) برگزار وسپس مزار شهدا گلباران می شود.

وی ادای احترام‌ به مزار شهدا توسط مسئولان، بازدید از بیت شهید رجایی و معرفی شخصیت این شهدا در فضای رسانه کشور را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد.

کد خبر 4691382

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه نصب تمثال شهدای شهرستان لنده گفت: برابر وعده‌ای که به مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان لنده برای نصب تابلو تمثال شهدا داده بودیم این مهم امروز محقق شد. روح الله ویسی افزود: این تابلو‌ها از جنس فلز و کوره پخت هستند که در همه شرایط آب‌وهوای مختلف دوام خواهند داشت. وی ادامه داد: علاوه بر نصب تابلو شهدا در ورودی شهر موضوع تابلو‌های کوچک شهدا در بلوار‌ها نیز به همت کنگره شهدای استان آماده و به‌زودی در این بلوار‌ها نیز نصب می شود. ویسی گفت: همه اقدامات و جلسات کمیته‌های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان لنده و کنگره شهدای استان نیز در حال اجرا هستند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: برای نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر ستاد کنگره شهدای استان، اداره برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر، بنیادشهید و فرمانداری همکاری و همراهی لازم را داشتند که جای تشکر دارد. کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد مهرماه ۱۴۰۳ با حضور سران کشوری و لشکری در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید