Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روابط ایران و جمهوری آذربایجان را دوستانه، بردارانه و رو به گسترش دانست و بر ضرورت تلاس مسئولان دو کشور در راستای توسعه مناسبات و همکاری‌های همه جانبه تهران - باکو تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در تماس تلفنی «الهام علی‌اف» رئیس جمهوری آذربایجان، با تبریک متقابل عید سعید قربان به دولت و ملت جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند پیشرفت مثبت در همکاری‌های فی مابین با تلاش مسئولان دو کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور سفر متقابل مسئولان و وزرای ایران و جمهوری آذربایجان به دو کشور را دارای نتایج تاثیرگذار در توسعه روابط و همکاری‌ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و اهتمام بیشتر مسئولان شاهد تسریع در به ثمر رسیدن توافقات و همکاری‌های متقابل باشیم.

روحانی خاطرنشان کرد: جمهوری آذربایجان همواره کشور دوست و برادر ایران بوده و مطمئنا این دوستی و برادری میان دوملت بیش از پیش گسترش خواهد یافت.
 
«الهام علی اف» نیز در این تماس تلفنی با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، گفت: روابط و همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان روبه توسعه و گسترش است و این ثمره تلاش، اهتمام و روابط مستمر و صمیمانه مسئولان در تهران و باکو است.

رئیس جمهوری آذربایجان با ابراز امیدواری برای دیدار با دکتر روحانی در آینده نزدیک، اظهار داشت: مطمئناً روابط دو کشور و دوملت بهتر از گذشته و روبه توسعه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند

رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان سفر به تهران در روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.

 پیش‌بینی می‌شود هنیه در جریان سفر به ایران با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و رایزنی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • ایران و آذربایجان به سازش رسیدند؟
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند