Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@14:53:45 GMT

کامبیز دیرباز با نقشی دوگانه در «آقازاده»

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۵۲۱

کامبیز دیرباز با نقشی دوگانه در «آقازاده»

کامبیز دیرباز جدیدترین بازیگری است که به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، در هفته‌های قبل مهدی سلطانی، امین تاریخ، امین حیایی و جمشید هاشم پور هنرمندانی بودند که به عنوان بازیگران اصلی سریال «آقازاده» معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تجربه تازه حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی پس از «قلب یخی» چهارمین همکاری وی با بهرنگ توفیقی را رقم می‌زند.

کامبیز دیرباز که نقشی دوگانه در سریال ایفا می‌کند و چهره‌ای به ظاهر خشن و تند دارد که کلید ماجرا به دست او است.

دیرباز که این روز‌ها «رالی ایرانی» را به عنوان یک رئالیتی شو در شبکه نمایش خانگی دارد، با «آقازاده» اولین تجربه بازیگری در سریال‌های این مدیوم را نیز با نقشی خشن به کارنامه کاری خود اضافه می‌کند.

این بازیگر ۴۴ ساله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۸۲ برای بازی در فیلم «دوئل» احمدرضا درویش به دست آورد.

«به نام پدر» از آثار ابراهیم حاتمی کیا، «عیار ۱۴» ساخته پرویز شهبازی و تجربه کارگردانی شهاب حسینی در سینما یعنی «ساکن طبقه وسط» از دیگر آثار سینمایی دیرباز است که در فیلم پرفروش «اخراجی‌ها» نیز نقش مجید سوزوکی را برعهده داشته است.

دیرباز پیش از این در «پیکسل» به عنوان اولین سریال تعاملی با حامد عنقا همکاری داشته که به زودی پخش می‌شود. «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر» نیز از همکاری‌های او با بهرنگ توفیقی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کامبیز دیرباز مهدی سلطانی امین تارخ امین حیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070583 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • رفتار دوگانه ضد انقلاب‌ها + فیلم
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد