Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@15:54:38 GMT

محکومیت پزشکان در 40 درصد شکایات قصورات پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۸۰۸

علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ،در رابطه با قصورات پزشکی گفت : طبق آمار دادسراها ۳۹ تا ۴۲ درصد از شکایت‌های اینچنینی منجر به محکومیت کادر درمانی شده است.

اخبار اجتماعی- وی در مورد افزایش شکایت های پزشکی و بخصوص عمل های زیبایی و زنان و زایمان افزود: در بخش سرپایی ؛بیشترین قصور در قسمت عمومی و دندانپزشکی است و در بخش بستری؛زنان و زایمان،ارتوپدی و جراحان عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود: لذا برای حل این مشکلات تمهیداتی مانند آموزش راه های پیشگیری از خطاها برای پزشکان صورت گرفته است و درصد خطاها را نسبت به سالهای گذشته به حداقل رسانده‌ایم.

فتاحی در رابطه با کاهش شکایات قصورات پزشکی در رادیو تهران گفت: ما باید عارضه را از خطا در پرونده ها جدا کنیم، عارضه در اقدامات درمانی در کل دنیا ایجاد می‌شود ولی خطای پزشکی نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قصورات پزشکی زایمان زایمان زنان سازمان نظام پزشکی قصورات پزشکی شکایات قصورات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی