Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت و کو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی گفت: قرار است ۱۰ روز دیگر تیم‌ملی بسکتبال بانوان به مسابقات غرب آسیا اعزام شود، ما برای حضور در مسابقات غرب آسیا با ۵۰ نفر شروع کردیم و حالا اردویمان را با ۱۶ نفر دنبال می‌کنیم تا ترکیب نهایی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمرینات خوبی انجام شد و امیدوارم ملی پوشان در این تورنمنت موفق باشند.

هفته آینده به مسابقات غرب آسیا می‌رویم

شجاعی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد احتمال دارد بانوان به مسابقات غرب آسیا اعزام نشوند بیان داشت: در آسیا و غرب آسیا یک‌سری تغییر و تحولات وجود داشت و به همین دلیل زمان شروع مسابقات به ما دیر اعلام شد، به هر صورت قرار است هفته آینده در این مسابقات حاضر شویم.

او درباره رقابت‌های کاپ آسیا عنوان داشت: مسابقات کاپ آسیا در دو بخش برگزار می‌شود که گروه نخست آن قرار است در بنگلور هند پیگیری شود، گروه دوم هم که ما در آن حضور داریم قرار است برگزار شود، اما هنوز تاریخ آن اعلام نشده است.

پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است

شجاعی درباره شرایط بانوان بیان داشت: ملی پوشان زحمت زیادی می‌کشند و از زندگی شان می‌گذارند و ما هر چه برای آن‌ها انجام دهیم کم کردیم، پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است، شاید بازیکنان خودشان انتظاری نداشته باشند، اما در بحران هستیم و اگر حامی مالی بگیریم از خجالت در میایم.

فرزندم تلاش کرده و امیدوارم در جمع نهایی ملی پوشان باشد

نایب رئیس بسکتبال بانوان که فرزندش، «عسل پور حیدری» در ترکیب تیم ملی حضور دارد درباره وضعیت فرزندش بیان داشت: عسل از ۵ سالگی بسکتبال بازی می‌کرد و در مسابقات مختلف رده پایه، نوجوانان، مینی‌ بسکتبال و لیگ حضور داشته و در جمع بهترین‌های لیگ هم بوده است، او‌ همچنین قهرمان گلف کشور هم شده و در مسابقات دانشجویان کاپ اخلاق گرفت، به همین دلیل دعوت نامه‌هایی از کشور‌های مختلف برای او آمد و از ایران رفت، حالا هم به جای اینکه وقتش را برای درس خواندن بگذارد، از دانشگاه خود زده تا در تیم ملی جایگاهی داشته باشد، امیدوارم اسمش در جمع نهایی ملی پوشان باشد، او‌خودش زحمت کشیده که‌ به اینجا رسیده است.

او‌ درباره بانوان گفت: خوشبختانه با تلاشی که انجام شد محدودیت‌ها برداشته شد، کار سختی پیش رو داریم، ولی ۴۰ سال است در مسابقات بین المللی حاضر نشدیم و بچه‌ها می‌خواهند جبران کنند.

استقلال، عشق منصور بود

همسر منصور پور حیدری درباره همسرش گفت: منصور برای استقلال یکی بود، عشقش استقلال بود و حاضر بود پولی نگیرد، زیرا عاشق این تیم بود. امثال منصور‌ها بودند که استقلال این گونه بود، حالا مدیران پور حیدری را به عنوان اسطوره نشناختند و ما منتظر هستیم تا طلبش را بگیریم

مسئولان نگاه برابر جنسیتی دارند

او درباره شرایط بانوان بسکتبالیست بیان‌داشت: بسیار خوشحالم در مقطعی قرار داریم که تعامل و هماهنگی وجود دارد و نگاه مستقل، خوب و ویژه‌ای به بانوان وجود دارد و مسئولان نگاه برابر جنسیتی دارند. این خیلی فرصت خوبی برای خانم‌ها است که جایگاه اصلی شان را نشان دهند.

اعزام بانوان بیشتر از قبل شده است

شجاعی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد بودجه جدایی برای بانوان در نظر گرفته می‌شود بیان داشت: تا دو‌سال پیش اعزامی برای بانوان نبود و ردیف خاصی هم در نظر گرفته نشده بود، ولی تاکنون ۱۷-۱۸ اعزام بانوان داشتیم و اگر بخواهیم این طور باشد باید بودجه خاصی در نظر بگیرند، حالا اعزام خانم‌ها بیشتر است و این کار را مشکل می‌کند ما هم باید دنبال حامی مالی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، سی ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز لغو شد.

امابا توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسؤولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دبی سفر خواهند کرد و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

کد خبر 6081756

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان