Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه استقلال نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

طرفداری-درشرایطی که پس از جدایی خطیر از استقلال، باشگاه هنوز معاون ورزشی جدید خود را معرفی نکرده است، اخباری به گوش می رسد مبنی بر جدایی دیگر معاون استقلال تا فتحی حسابی دست تنها شود.

به گزارش طرفداری، هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال مدتی است که به دلیل جراحی قلب در بستر بیماری است و پزشکان هرگونه کار استرس زا را برای او ممنوع کرده اند و با این شرایط، مباشری هم قصد دارد از سمت خود در استقلال استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس بیمارستان، معاون اجرایی، معاون درمان، مدیران و مسئولین بیمارستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛آخرین مهلت ارسال مقالات

گفتنی است در این جلسه با توجه به چهار محور بهره وری، درآمد(نسبت عملکرد به هدف)، هزینه به درآمد و مدیریت هزینه(کاهش مواد مصرفی) ارزیابی انجام پذیرفته و لوح تقدیر به سرپرستاران بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به نمایندگی از کلیه کارکنان بخش توسط رئیس بیمارستان و معاونین اجرایی و درمان داده شد. همچنین از زحمات مدیر پرستاری بیمارستان فرهیختگان با لوح تقدیر توسط رئیس بیمارستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227019 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • کشف حجاب حرام شرعی و نوعی قانون‌شکنی است
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲