Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:00:27 GMT

سیامند رحمان به ژاپن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۴۶۶

سیامند رحمان به ژاپن می‌رود

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط کمیته برگزاری مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، مسوولان این کمیته در فرصت باقی‌مانده تا این مسابقات و شبکه تلویزیونی NHK میزبان شاخص‌ترین پارالمپین‌های جهان خواهد بود. «سامند رحمان» که رکوردار جهان و پارالمپیک در دسته فوق سنگین وزنه‌برداری معلولان به شمار می‌رود، یکی از ورزشکاران دعوت شده به این نشست خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رحمان فردا (چهارشنبه) ۲۳ مردادماه ساعت ۲۲ شب تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهد کرد.

قوی‌ترین مرد پاراوزنه‌برداری جهان قرار است در این سفر، با سازمان ملی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی ژاپن NHK مصاحبه کند و در کنفرانس خبری حاضر شود.

قرار است سیامند در حاشیه این مصاحبه تلویزیونی، وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را نیز مهار کند.

رحمان در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی تاریخ‌ساز شد. وی پس از مسابقات جهانی قزاقستان عنوان کرد که در توکیو دوباره تاریخ‌سازی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارالمپیک فدراسیون جانبازان سیامند رحمان پارالمیپک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تراکتور محل نمایش آمادگی و تکنیک از سوی بازیکنانی است که حالا بعد از شکست برابر ذوب‌آهن انگیزه زیادی دارند تا توانایی خود را به هواداران این تیم نیز ثابت کنند.

رحمان جعفری که شروعی پرامید با پیراهن تراکتور داشت و به صدر جدول گلزنان نیز نزدیک شد، در سال جدید هنوز پایش به گلزنی باز نشده و از این نظر فشاری را از سوی هواداران هم تحمل می‌کند اما آمادگی این بازیکن در تمرینات، امیدها را برای بازی حساس نساجی افزایش می‌دهد.

جعفری که از شمس آذر به تراکتور منتقل شده، در یکی از تصاویر منتشره از تمرین تراکتور در حالی‌که ریکاردو آلوز در حال تماشای اوست، با یک قیچی برگردان جالب توپ را به سمت دروازه می‌فرستد.

اگرچه امیدهای تراکتور برای قهرمانی کاهش یافته و یا به‌زعم هواداران بدبین این تیم به صفر رسیده اما هنوز این تیم در رقابت برای سهمیه آسیا و قهرمانی جام حذفی قرار دارد و برای دستیابی به این مهم، نیازمند درخشش مهاجم اصلی خود نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است