Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:03:26 GMT

آزمون در تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر روسیه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۶۱۱

آزمون در تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر روسیه + عکس

نام سردار آزمون در تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر روسیه دیده می‌شود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در هفته پنجم لیگ برتر روسیه به مصاف دینامو مسکو رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید که طی آن سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال کشورمان یک پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه توئیتری مسابقات لیگ برتر روسیه، ظهر امروز (سه‌شنبه) تیم منتخب هفته پنجم این مسابقات را منتشر کرد که نام سردار آزمون در این تیم دیده می‌شود. راکیتسکی دیگر بازیکن زنیت است که در این تیم حضور دارد.

اوزدواف: سردار آزمون در زنیت همه را آرام می‌کند!

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال روسیه لژیونرهای فوتبال ایران سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال روسیه لژیونرهای فوتبال ایران سردار آزمون فدراسیون فوتبال روسیه لژیونرهای فوتبال ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد

تیم فوتبال رم در حالی روز دوشنبه باید رو در روی بولونیا قرار گیرد که «لوکاکو» مهاجم بلژیکی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد