Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@17:04:04 GMT

تصادف در جاده نیشابور سه کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۶۷۱

تصادف در جاده نیشابور سه کشته داشت

تین‌نیوز | 

برخورد خودرو سواری پژو ۲۰۶ با خودرو وانت در جاده قدیم نیشابور به مشهد سه کشته و ۶ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  گفت: در پی این حادثه که صبح امروز در جاده قدیم مشهد به نیشابور و بعد از کارخانه کمپوست رخ داد، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علیشاهی افزود: در این حادثه سه نفر جان باختند و ۶ مصدوم نیز به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافتند.

نیشابور در ۱۳۰ کیلومتری مشهد واقع است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده قدیم مشهد تصادف نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیشابور گفت: تابلو اطلاعاتی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در محور کمربندی نیشابور نصب شد.
مجید مفیدی‌فر افزود:در راستای رفع نقطه حادثه‌خیز در محور کمربندی خروجی شهرستان فیروزه و قوچان تابلوی بالاسری و پرچمی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در این نقطه نصب شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابورگفت: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی و نیز کاهش تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: سال گذشته با هدف صرفه جویی بیشتر و با کمک راهداران بیش از ۶۰۰ عدد از انواع تابلو‌های فرسوده که در اثر برخورد وسائل نقلیه با آنها بوده، در شهرستان بازسازی، رنگ‌آمیزی و در محور‌های مواصلاتی نصب شد.
مفیدی‌فر با بیان اینکه نصب تابلو‌های و علائم ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این علائم شامل تابلو‌های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم