Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرح بخش، با اشاره به سیاست های جدید دانشگاه علمی کاربردی و حذف مرکز دولتی دانشگاهی، گفت: ۹ مرکز دانشگاهی دولتی در استان لرستان طی سال ۹۸ تعطیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سعید فرح بخش»، امروز(22 مرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سیاست های جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی، افزود: در بخشی از این سیاست ها مصوبه‌ای مبنی‌بر انحلال مراکز دانشگاهی دولتی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان، اظهار داشت: در راستای اجرای این سیاست 9 مرکز دولتی دانشگاهی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان  لرستان تا پایان شهریور  98 تعطیل می شوند.

 

وی با اشاره به دیگر سیاست های جدید دانشگاه علمی کاربردی، بیان کرد: از دیگر سیاست های مهم این دانشگاه حذف مطقع کارشناسی ارشد است.

 

فرح بخش، خاطرنشان کرد: هدف و رویکرد دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی پرورش تکنسین است، در این راستا یکی از  سیاست‌های جدید دانشگاه علمی کاربردی این است که در دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد نداشته باشیم.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان، بیان کرد:  سیاست های جدید دانشگاه علمی کاربردی با رویکرد تقویت کیفیت‌ آموزشی و تقویت کیفیت فعالیت‌های کاربردی در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی است.

 

وی در ادامه  از راه اندازی استارتاپ بلوط در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، بیان کرد: این طرح از آذرماه امسال راه‌اندازی می شود.

 

 فرح بخش تصریح کرد: استارتاپ رویدادی است که صاحبان ایده چند روز گرد هم آمده و ایده‌هایی مطرح می‌کند که می‌تواند موجب تحول شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقق پیشرفت در برنامه های پیش بینی شده، ایجاد اشتغال، کاهش هزینه ها و ارائه برنامه های علمی و هدفمند از اهداف این استارتاپ است.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان، در ادامه با اشاره به جذب دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی، افزود: امسال دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۱۳۱ رشته دوره کاردانی و ۸۶ رشته کارشناسی در ۲۰ مرکز آموزشی طی مهر ماه امسال مشغول تحصیل خواهند شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روز خبرنگار اصفهان عید سعید قربان خطبه های نماز عید قربان مراسم دعای عرفه خبرگزاری شبستان کانون مساجد استارتاپ دانشگاه جامع علمی کاربردی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور فراهم کردن محیطی آرام برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستان‌های استان به پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است.

رضا عزتی شامگاه نهم فروردین‌ماه در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ خرم‌آباد ضمن بازدید از شرایط این پایگاه اعتکاف علمی، اظهار کرد: برای اینکه دانش آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه‌ای نداشته باشند ۱۵ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان دختر و پسر اختصاص داده‌ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس‌های خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست‌های کنکور و حل آنها می‌پردازند.  

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است، سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش آموزان در آزمون سراسری بود.

در این بازدید که عبدالله بهاروند مدیر و محمدی حراست آموزش و پرورش ناحیه ۲ حضور داشتند دانش آموزان با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به‌ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • چگونه دانشگاه‌ها زندگی افراد مسن را بهبود می‌بخشند؟
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • ۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد