Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:38:57 GMT

دعوت یک شبکه تلویزیونی ژاپن از سیامند رحمان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۸۷۶

دعوت یک شبکه تلویزیونی ژاپن از سیامند رحمان

خبرگزاری میزان- سیامند رحمان قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان بنا به دعوت شبکه تلویزیونی NHK ژاپن این کشور می‌شود. تاریخ انتشار: 14:28 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۳۷۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این دعوت برای انجام یک مصاحبه تلویزیونی و در راستای اهداف تبلیغاتی بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ صورت گرفته و به همین منظور سیامند رحمان فردا (چهارشنبه) عازم توکیو خواهد شد تا با شبکه NHK، تنها سازمان ملی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی کشور ژاپن، مصاحبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان قرار است در حاشیه این مصاحبه تلویزیونی به صورت نمادین وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و کمیته برگزاری مسابقات یک جلسه عکاسی اختصاصی برای وی در نظر گرفته است.

کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک در نظر دارد طی یک سال باقی مانده تا رقابت‌ها از معروفترین پارالمپین‌های دنیا برای مصاحبه در این شبکه تلویزیونی دعوت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیامند رحمان پارالمپیک توکیو میزان کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد