Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات موجود و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه ٢٢ به‌عنوان غربی‌ترین نقطه تهران تاکید کرد و گفت: مطالعه احداث ٤ خط مترو در تهران به اتمام رسیده که بر اساس آن خط ٩ و ١٠ مترو و امتداد بخشی از خط ٦ مترو به شهروندان در این منطقه خدمات‌رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محسن پورسیدآقایی در حاشیه  بازدید از منطقه ٢٢ تهران از انجام مطالعات امکان‌سنجی طرح احداث LRT در منطقه ٢٢ خبر داد. اظهارداشت: مطالعه طرح احداث مجتمع پارک‌سواری در ورودی این منطقه به‌منظور پوشش سفرهای رفت‌وبرگشت تهران - کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این طرح دیده‌شده است.

وی با اشاره به آمار تصادفات جرحی و فوتی در بخشی از بزرگراه شهید همدانی تأکید کرد: عدم وجود دوربین‌های ثبت تخلف  در این بزرگراه یکی از مشکلات مطرح‌شده بود که مقرر شد تجهیز ٤ دوربین ثبت تخلف دیگر در این محور در دستور کار قرار گرفت.

پورسیدآقایی به پروژه‌های ترافیکی آماده‌ی بهره‌برداری در بزرگراه‌های منطقه اشاره کرد و گفت: ٤ تقاطع و رمپ نیمه‌کاره‌ی بلوار سمیعی ـ بزرگراه خرازی، بزرگراه آزادگان ـ کوهک، بلوار کوهک ـ بزرگراه همدانی و بلوار دهکده المپیک ـ بزرگراه همدانی در اولویت بهره‌برداری قرارگرفته‌اند و نظر به اینکه دو پروژه پیشرفتی کمتر از ٨٥ درصد دارند مقرر شد، در کمیته اولویت‌بندی تخصیص بودجه مطرح و بررسی شوند.

معاون شهردار تهران  از امکان‌سنجی احداث  ال آر تی در این منطقه خبر داد و گفت :طول تقریبی طرح مطالعه شده ال آر تی در این منطقه ١٣.٥ کیلومتر بوده است.

معاون شهردار تهران بر ضرورت ساماندهی پارکینگ‌های طبقاتی در منطقه ٢٢ اشاره کرد و گفت: پارکینگ‌های دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان جوانمردان و پارکینگ مجتمع ایستگاهی وردآورد در دستور کار قرارگرفته که بر اساس آن ٥ نقطه در اطراف دریاچه شهدای خلیج‌فارس شناسایی و احداث پارکینگ در این نقاط انجام می‌گیرد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید