Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@13:12:43 GMT

واکنش نماینده مجلس به برکناری میعاد صالحی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۱۹۳۷

واکنش نماینده مجلس به برکناری میعاد صالحی

به گزارش جام نیوز، صبح امروز خبری مبنی بر برکناری میعاد صالحی، مدیر 37 ساله صندوق بازنشستگی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد.

 

سید احسان قاضی زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص این موضوع نوشت: «برکناری یک مدیر جوان ضدفساد ،با دستور رئیس جمهور آن هم پس از گذشت ۵ ماه از زمان انتصاب، زنگ خطری جدی در جهت اعتقاد دولت به #جوانگرایی به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم جوانگرایی ،جوانمرگ نشود!»

 

 

میعاد صالحی که صبح امروز برکنار شده است، شب گذشته با انتشار توئیتی از افشای پروژه های چند هزارمیلیارد تومانی در صندوق بازنشستگی در آینده خبر داده و بیان داشت که هر چه امور صندوق بازنشستگی را شفاف تر می کنیم فشار ها بیشتر می شود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: میعاد صالحی جام نیوز دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین، محسن برهانی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در مورد حکم اعدام توماج صالحی در شبکه اجتماعی ایکس/ توئیتر نوشت: «به نظر من قطعاً حکم اعدام #توماج_صالحی در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. خوانندگی و افساد فی الارض!!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899317

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان