Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:08:05 GMT

نشست منطقه‌ای کاهش آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۰۴۱

نشست منطقه‌ای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست منطقه‌ای کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیران اجتماعی و روئسای ادارات آسیب‌های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های بوشهر، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری در شهرکرد بر گزار شد.

شناخت راهکار مؤثر در پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان حوزه مدیریت اجتماعی استان‌ها از اهداف برگزاری  این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست منطقه‌ای تعداد سه کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی در زمینه پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله کارگاه آموزشی تجزیه و تحلیل نحوه بروز آسیب‌های اجتماعی و سیستمی شدن آن‌ها در ایران، پیشگیری از کودک آزاری و بررسی طرح‌های نوین و جدید در زمینه کنترل آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/ز

برگزاری نشست منطقه‌ای کاهش آسیب‌های اجتماعی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • شهرک دامپروری در غرب شهرکرد احداث می‌شود
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی