Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@09:30:20 GMT

دعوت ژاپنی‌ها از سیامند رحمان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۱۰۲

دعوت ژاپنی‌ها از سیامند رحمان

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این دعوت برای انجام یک مصاحبه تلویزیونی و در راستای اهداف تبلیغاتی بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 صورت گرفته و به همین منظور سیامند رحمان فردا (چهارشنبه) عازم توکیو خواهد شد تا با شبکه NHK، تنها سازمان ملی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی کشور ژاپن، مصاحبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان قرار است در حاشیه این مصاحبه تلویزیونی به صورت نمادین وزنه 250 کیلوگرمی را نیز بالای سر ببرد و کمیته برگزاری مسابقات نیز یک جلسه عکاسی اختصاصی برای وی در نظر گرفته است.

کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک در نظر دارد طی یک سال باقی مانده تا رقابت‌ها از معروفترین پارالمپین‌های دنیا برای مصاحبه در این شبکه تلویزیونی دعوت کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است

صمد نوتاش گفت: این مسابقات که در شهرها، بخش ها و روستاهای استان در رده های مختلف سنی در حال برگزاری است، با استقبال مردم و ورزش دوستان روبرو شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: مسابقات در رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید ، بزرگسالان و پیشکسوتان در تمامی شهرها و بخش‌های استان اردبیل در حال برگزاری است.

او بیان کرد: هم‌اکنون مرحله مقدماتی این مسابقات رو به پایان بوده و مسابقات امسال با شور و هیجان خاصی در حال برگزاری است.

نوتاش گفت: امسال در مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل ۷۰ تیم در رده‌های سنی مختلف با هم رقابت می‌کنند.

او افزود: در این مسابقات ۲۴ تیم در رده سنی بزرگسالان، ۱۶ تیم در رده سنی پیشکسوتان و ۳۰ تیم در رده‌های سنی پایه (نونهالان، نوجوانان و جوانان) در حال رقابت با هم هستند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل هر روز بعد از افطار از ساعت ۲۰ شب تا ۲۴ در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی این شهر به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

او با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری منظم و باشکوه این مسابقات، گفت: ۳۰ داور مجرب این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.

نوتاش ادامه داد: به دلیل استقبال بسیار خوب تماشاگران و علاقه‌مندان از مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل، مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین‌زاده اردبیل برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان از اولویت‌های اساسی هیات فوتبال استان اردبیل است، گفت: برگزاری مسابقات فوتسال علاوه بر رشد و توسعه این رشته ورزشی، باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • برگزاری مسابقات سبزه آرایی و هفت سین در ملایر
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • راهیابی ورزشکار مراغه‌ای به تیم ملی بوکس امید